کد مطلب: ۷۳۳۴۱۷

۶ اکسسوری که باعث جذابیت بیشتر آقایان خواهد شد

6 اکسسوری که باعث جذابیت بیشتر آقایان خواهد شد

یک استایل مردانه شیک می‌خواهید؟ باید بدانید هر استایلی قواعد خاص خود را دارد و البته در دنیای مدل و فشن هیچ چیز قطعی و سفت و سخت نیست.

یک استایل مردانه شیک می‌خواهید؟ باید بدانید هر استایلی قواعد خاص خود را دارد و البته در دنیای مدل و فشن هیچ چیز قطعی و سفت و سخت نیست.

رعایت کردن بعضی نکات می‌تواند شما را خوش استایل‌تر کند اما همچنان اجباری در کار نیست. نکات طلایی برای استایل مردانه در اکسسوری‌ها و انتخاب رنگ‌های صحیح نهفته است. ما از شما می‌خواهیم با ما باشید تا بتوانیم نکات تکمیلی بیشتری برای شیک‌تر بودن استایل‌تان را با شما در میان بگذاریم.

کدام استایل مناسب شما است؟

بسیار مهم است که قبل از خرید هر چیزی از خود بپرسید کدام استایل بیشترین تناسب را با فرم بدن شما دارد. بدن خود را بشناسید تا بتوانید لباس‌های مناسبی تهیه کنید. زمانی که لباس‌های متناسبی پیدا کردید می‌توانید اکسسوری‌های مناسبی نیز تهیه کنید. در شناخت فرم بدن خود به چند نکته توجه کنید. ابتدا در نظر بگیرید که نیم تنه بالایی بدن شما در چه موقعیتی با نیم تنه پایین‌تان قرار دارد.

بعضی افراد بالاتنه بلندتری نسبت به پایین تنه خود دارد و بلعکس. با توجه به فرم بدن خود می‌توانید متوجه شوید که لباس‌های اسپرت بیشتر مناسب شما هستند یا استایل‌های رسمی. زمانی که استایل شخصی خود را پیدا کنید به راحتی می‌توانید از میان اکسسوری‌های طلا یا زیورآلات غیر اصل نمونه مناسب پوشش خود را انتخاب کنید.

اگرچه خرید طلا با افزایش نرخ لحظه ای آن برای همه امکان پذیر نیست اما می‌توانید باتوجه به قیمت لحظه‌ ای و در پایین‌ترین قیمت اکسسوری محبوب خود را بخرید؛ تنها کاری که باید انجام دهید چک کردن دائمی قیمت آنلاین طلا است.

گردنبند مردانه

72

گردنبند مردانه یک اکسسوری اسپرت و در عین حال شیک است. تقریبا محدودیتی در استفاده از آن ندارید. این اکسسوری قطعا باعث جذابیت بیشتر شما خواهد شد. انواع مختلفی از این اکسسوری موجود است. گردنبند طلا مردانه یکی از جذاب‌ترین نمونه‌هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. زنجیر طلا مردانه با مدل های کارتیه یا ورساچه از محبوب‌ترین مدل‌های گردنبند مردانه هستند که باعث جذابیت هرچه بیشتر استایل شما خواهد شد.

اگر رنگ طلایی را نمی‌پسندید پیشنهاد می‌کنیم از مدل‌های طلا سفید استفاده کنید. گردنبند طلا مردانه را با استایل مهمانی و کت و شلوار استفاده کنید و برای تکمیل این استایل از یک دستبند ست زنجیر خود استفاده کنید. ساعت را فراموش نکنید و تا حد امکان از یک ساعت با بند همرنگ دستبند خود استفاده کنید. به جز طلا می‌توانید از زنجیر نقره و تیتانیوم نیز استفاده کنید. این مدل‌ها هم برای استفاده در مهمانی مناسب هستند.

گردنبندهای مهره دار با پلاک طراحی شده از اسم شما نمونه دیگری از اکسسوری مناسب برای استایل مهمانی است. برای یک استایل روزمره یا کژوال هم می‌توانید از مدل‌های ساده و مهره دار استفاده کنید.

دستبند مردانه

اکسسوری دیگری که می‌تواند شما را جذاب‌تر نشان دهد دستبند است. دستبند طلا کارتیه از جذاب‌ترین مدل‌های دستبند طلا مردانه است. همانطور که گفته شد این مدل‌ها برای یک مهمانی عالی هستند. مدل دیگری که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم دستبند چرمی با پلاک طلا است.

قیمت مناسب این مدل نسبت به دستبندهای تمام طلای کارتیه دلیل خوبی برای استفاده از آن است. نکته دیگر در مورد مدل‌های چرمی امکان استفاده از آن در شرایط مختلف است. مدل‌های چرمی تا حدی اسپرت هستند و اضافه کردن پلاک طلا به آن باعث می‌شود که این مدل‌ها برای مهمانی و جشن‌ها مناسب به نظر برسند. دستبندهای مهره دار بیشتر مناسب نوجوانان با استایل‌های اسپرت است. قیمت این مدل‌ها پایین است و به راحتی می‌توانید آن را با رنگ‌های مختلف تی‌شرت خود ست کنید.

ساعت‌های کلاسیک و دیجیتال

اکسسوری تاثیرگذاری که شما را رسما به یک جنتلمن تبدیل خواهد کرد. ساعت اکسسوری کاربردی و در عین حال جذابی است که می‌توانید بدون هیچ محدودیتی برای شرایط و موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید. رنگ‌ها و مدل‌ها متنوع ساعت به شما حق انتخاب بالایی در پیدا کردن مدل محبوب خود را داده است. تنها با یک سرچ ساده می‌توانید مدل‌های مختلف را از اینترنت ببینید و مدل محبوب خود را انتخاب و سفارش دهید. ساعت‌های کلاسیک همیشه روی بورس هستند. آنها استایل شما را زیبا و با وقار می‌کنند.

برای رفتن به محل کار یا یک دورهمی و حتی یک جشن مجلل این مدل‌ها بهترین گزینه برای بی‌نقص بودن استایل شما هستند. بندهای فلزی این ساعت‌ها چشمگیر است و جلوه زیبایی به دستانتان خواهد داد. ساعت دیجیتال دیگر گزینه مناسبی است که پیش رو دارید و راهنمای بیشتر برای انتخاب بهترین مدل آن در این لینک آمده است .

ساعت دیجیتال به دلیل کاربرد بالایی که دارد می‌تواند تا حدی جایگزین ساعت‌های کلاسیک باشد. آنها به تلفن همراه وصل می‌شوند و شما می‌توانید تما و پیام‌های خود را روی آن مشاهده کنید.

کراوات و گیره کراوات

71

این اکسسوری متفاوت برای مراسم و جشن‌های بزرگ مانند عروسی استفاده می‌شود. برای بعضی قرارهای کاری نیز می‌توانید از این اکسسوری‌ها استفاده کنید. کراوات یک اکسسوری ویژه است که شما را به شیک‌ترین حالت از استایل خود نزدیک می‌کند. مدلی که انتخاب می‌کنید باید تا حد زیادی در تغییر استایل شما از خوب به عالی تاثر داشته باشد.

کراوات و گیره کراوات از اکسسوری‌های ویژه‌ای هستند که شما را به یک جنتلمن واقعی تبدیل می‌کنند اما نمی‌توانید از کت و شلوار و کراوات برای تمام موقعیت‌ها استفاده کنید و بهتر است تا در موقعیت مناسب از این اکسسوری‌ها استفاده کنید.

دکمه سر دست

دکمه سر دست اکسسوری چشمگیر دیگری است که به شما پیشنهاد می‌کنیم در یک مراسم مهم از آن استفاده کنید. این دکمه‌ها استایل شما را ارتقا می‌دهند و شما را خاص و متفاوت می‌کنند. اگز قصد دارید تا مردی جذاب در یک مهمانی باشید پیشنهاد می‌کنیم تا این اکسسوری زیبا را امتحان کنید و در خرید آن سلیقه خود را به کار ببندید تا بهترین مدل دکمه سر دست را انتخاب کنید.

انگشتر مردانه

اکسسوری دیگری که پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن استفاده کنید انگشتر است. انگشتر طلا مردانه اکسسوری جذاب و چشمگیری برای شما خواهد بود. مدل‌های مردانه انگشتر طلا در عین سادگی شیک و متفاوت هستند و جذابیت بیشتری به استایل شما خواهند داد. انگشتری را انتخاب کنید که سنگ یا نگین آن بزرد و مربعی شکل باشد. مدل‌های ساده جذابیت بیشتری در مقایسه با طرح‌های شلوغ دارند.

با داشتن و استفاده از این اکسسوری‌ها شما می‌توانید به بهترین استایل خود برسید. مدل‌ها مختلف را داخل گوگل جستجو کنید تا به بهترین استایلی که مد نظر دارید برسید.

نویسنده: سارااقبالی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.