کد مطلب: ۲۴۶۸۲۶

AFC: یک دقیقه جادوییِ ایران، سرنوشت فینال را مشخص کرد

AFC: یک دقیقه جادوییِ ایران، سرنوشت فینال را مشخص کرد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیم ملی فوتسال بانوان تمجید ویژه‌ای کرد.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در پایان دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا 2018 که به قهرمانی تیم ملی ایران در تایلند انجامید، در مطلبی با عنوان «5 لحظه به یادماندنی مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا» به تمجید از شاگردان شهرزاد مظفر پرداخت که برای دومین بار متوالی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رسیدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، AFC درباره تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان با تیتر «یک دقیقه جادویی ایران سرنوشت فینال را مشخص کرد» نوشت: تیم ملی ایران در عرض یک دقیقه - دقیقا 58 ثانیه - از بازی فینال این تورنمنت مقابل ژاپن در پی به ثمر رساندن گل اول موفق شدند نتیجه را 4 بر صفر به سود خود کنند تا دو دستان خود را به جام بگیرند.

دو گل از سه گل سارا شیربیگی و گل فرشته کریمی نتیجه شکوفایی کیفیت بازیکنان ایران در این دیدار بود و در ادامه گل پشت‌پای باشکوه فهیمه زارعی پیروزی 5 بر 2 ایران را نهایی کرد.

شاگردان شهرزاد مظفر در جریان برگزاری این مسابقات در شهر بانکوک لحظات برجسته زیادی از خود برجای گذاشتند، اما گلزنی آن‌ها در نیمه دوم دیدار فینال در ذهن هر کسی که این بازی را دید، ماندگار خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.