به گزارش تجارتنیوز، شرایط اولین فروش فوری سایپا اعلام شد. در این گزارش شرایط ثبت نام پراید وانت ویژه مهر ۱۴۰۲ با موعد تحویل 90 روزه را میخوانید.
قیمت پراید وانت ثبت نامی
طبق اطلاعیه قیمت پراید وانت ۱۵۱ مجهز به سیستم دی لایت در طرح فروش فوری سایپا ۲.۳۹۰.۳۲۰.۰۰۰ ریال است. متقاضیان ثبت نام پراید وانت مهر ۱۴۰۲ میتوانند جهت رویت بستههای خدمت و آپشن به سایت www.saipayadak.org مراجعه کنند. این خودرو در سه رنگ مشکی، نوک مدادی و سفید عرضه شده است.

زمان ثبت نام پراید وانت بدون قرعهکشی ۱۴۰۲
متقاضیان ثبت نام جدید سایپا از ساعت 11 صبح ۱۴۰۲/۰7/15 می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه و ثبت نام پراید وانت اقدام کنند.
مهلت ثبت نام پراید وانت مهر 1402
به محض تکمیل ظرفیت ثبت نام پراید وانت بدون قرعه کشی مهر 1402 متوقف خواهد شد.
شرایط ثبت نام پراید وانت ۱۴۰۲
ثبت نام پراید وانت برای مشتریان حقوقی میسر نیست و حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم است. محدودیت کد ملی برای ثبت نامها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.)
چنانچه در هریک ازمراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص شود، اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه است، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد شد.
شماره تلفن همراه اعلام شده باید متعلق به شخص متقاضی باشد.
در روش فروش فوقالعاده امکان انتخاب یکی از بستههای خدمت برای خودروها بهصورت اختیاری فراهم است. در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر بسته خدمت یا حذف آن را داشته باشد میتواند قبل از واریز وجه اقدام کند.
لازم به ذکر است تا زمانی که برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و یا اطلاعات مورد نیاز شمارهگذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و فاکتور نمیشود و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود.
منبع: اقتصادآنلاین
با سلام
۱.پنجشنبه ۲۰ مهر از طریق سایت برای ۱۵۱ فوری ثبت نام کردم
۲.شنبه ۲۲ مهر اول وقت اداری رفتم نمایندگی منتخب تکمیل مدارک کردم(سخا،فتوکپی مدارک، گواهینامه و …)
۳.بقیه مراحل رو از طریق سایت پیگیری میکنم
(در زندگی شاکر باشید نه شاکی حتما دنیاتون زیبا میشه)
برید بمیرید …
ک از کنکور سخت تر شده .ماشینها رو از قبل ب بنگاهها واگذار میکنید.بعد میگید بیاید ثبت نام کنید .۲۰ بار این گزینه ها رو پر کردم ک هر بار میگه ۵ تا صحیح نمیباشد ..آخه کد پستی مارو تو بلدی یا من
سلام ،خواستم بدونم موقع ثبت نام چقد باید پیش پرداخت داشته باشیم ممنون میشم راهنمایی کنید.
مدارک رو نمیتونی تکمیل کنی کدپستی رو هر جا بری میخوان. مثل کد پستی
حیف ک منابع ایران رو ب باد دادین…..😏
آقایان سایپا و بقيه خودر سازان قرعه کشی رو بردارید هم بنفع خودتانه هم ملت بساط دلال بازی هم جمع میشه چون مردم یا پول ندارن یا یکبار ماشین گرفتن یا پلاک به اسمشون خریدارش هم بازار آزاد نیست خیابونهام پر شده در روستاهام ترافیک
بدون اعلام قیمت شرکت سایپا داره جیب ملتو خالی میکنه ربا میخوره…شده سرگردنه هر جوری دوست دارن قیمت گذاری میکنن …مملکت بی قانون شده …بعد میگن دلال باعث گرانی میشه دلال خود شرکت سایپا هست که از ملت سواستفاده میکنه…
ملت حقشونه
تحویلش هشت ماه بعد هست
برج 6 پرداخت کردم ، بم گفتن برج 2 به نرخ روز تحویلم میدن
برید جمع کنید ک ملت در بدر کردید ..ثبت نام از کنکور بدتر شده ۲۰ بار پر کردم باز میگه ۵ مورد اشتباه است آخه شماره پستی رو من بلدم یا سیستم.. نمیخواید کسی ثبت نام کنه؟؟؟ .میخواید ماشینا رو به بنگاهها واگذار کنید تا بیشتر گیرتون بیاد ..
مردم رو الاف کردید خدا لعنتتون کنه ..