کد مطلب: ۸۱۳۶۲۲

سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز به کار کرد

سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز به کار کرد

فرآیند مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه از ۲۰ اردیبهشت ماه فعال و امروز (چهارشنبه سوم خرداد ماه) گام دوم این فرآیند برای ثبت ۵ اولویت خودرویی آغاز شده است. این سامانه، ساعاتی پیش از دسترس خارج شد اما اکنون دوباره فعال شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از صبح امروز قرار بود سامانه یکپارچه فروش خودرو برای انتخاب ۵ اولویت خودرویی برای متقاضیانی که از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وکالتی و مسدود کرده باشند، فعال شود. اما ساعاتی پیش این سامانه از دسترس خارج شد.

بالا بودن میزان مراجعات کاربران، ابتدا سرعت سایت را کند و در ادامه آن را از دسترس خارج کرد. برای ساعاتی کاربران با پیام «به روزرسانی» مواجه می‌شدند. این مشکل در دوره‌های پیشین ثبت‌نام در سامانه فروش خودرو نیز رخ داده بود.

حالا اما این مشکل بر طرف شده است و امکان مراجعه به سایت وجود دارد.

امکان انتخاب ۵ خودرو در سامانه

فرآیند مشارکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده با مرحله تعریف حساب وکالتی و واریز وجه ۱۰۰ میلیون تومان از ۲۰ اردیبهشت ماه تا ۲۹ اردیبهشت ماه صورت پذیرفت.

بلافاصله پس از اتمام این مهلت، کار پایش اطلاعات افراد متقاضی و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه آغاز شد؛ بر این اساس بایستی تاکنون بانک‌ها اسامی واجدان شرایط را برای سامانه ارسال کرده باشند تا از صبح فردا (چهارشنبه سوم خرداد ماه) مرحله ثبت‌نام خودرویی آغاز شود.

سایت سامانه از سوم تا ١٠ خرداد ماه برای ثبت‌نام و در حقیقت ثبت پنج درخواست اولویت خودرویی متقاضیان فعال می‌شود و مشتریان می‌توانند طی این هشت روز برای ثبت‌نام اولیه به منظور تشکیل فهرست نوبت‌دهی در سامانه به آدرس esalecar.ir اقدام کنند.

گفتنی است که در این مرحله از فروش خودروها، ۲۳ محصول از چهار خودروساز کشور عرضه شده است (ایران جیب).

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    الانم که داخلش میری نمیشه ثبت نام کرد