به گزارش تجارتنیوز، بر اساس اعلام شرکت سایپا متقاضیانی که در مرحله دوم عرضه خودروها در سامانه یکپارچه مشمول دریافت محصولات سایپا شدهاند میتوانند از امروز با مراجعه به سایت فروش محصولات شرکت سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
برای صرفا متقاضیان شرکتکننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش هشتم با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ که منتخب پنج محصول کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R دندهای، کوییک R اتوماتیک، ساینا S دندهای و ساینا S اتوماتیک گروه خودروسازی سایپا هستند، امروز (سهشنبه ۱۷ مرداد ماه) پیامک واریز وجه علیالحساب دریافت خواهند کرد.
متقاضیان میتوانند از زمان دریافت پیامک از سوی سایپا تا پایان روز شنبه ۲۱ مرداد ماه (به مدت پنج روز فرصت دارند) به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.
قابل ذکر است که قیمت خودرو قطعی نخواهد بود و مطابق زمان تحویل محاسبه خواهد شد؛ اکنون منتخبان مطابق مبالغ درج شده در بخشنامه، وجه علیالحساب را واریز میکنند، تا در زمان تحویل به قیمت روز خودرو، تکمیل وجه کنند.
گفتنی است که موعد تحویل سه خودرو کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R اتوماتیک و ساینا S اتوماتیک فروردین الی خرداد ماه ۱۴۰۳ است و دو خودرو ساینا S و کوییک R دندهای اسفند ۱۴۰۲ تا خرداد ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.(ایسنا)

قیمت امروز محصولات سایپا در بازار آزاد
به نقل از خودروبانک، امروز (۱۷ مرداد ۱۴۰۲) ساینا S دندهای مدل ۱۴۰۲ با قیمت حدود ۳۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه میشود. این قیمت نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است..قیمت کوییک دندهای R مدل ۱۴۰۲ با حدود ۳۳۵ میلیون تومان ثابت مانده است.
مدل ۱۴۰۱ کوییک دندهای S با قیمت ۳۴۰ میلیون تومان در بازار ارائه میشود، و این قیمت نیز تغییری نکرده است. همچنین، مدل ۱۴۰۲ این خودرو با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان در دسترس مشتریان قرار دارد.
در مدل ۱۴۰۲، کوییک R پلاس اتوماتیک با قیمت ۴۰۵ میلیون تومان در بازار به فروش میرسد و این قیمت نیز تغییری نکرده است.
مدل ۱۵۱ پلاس از خودروی پراید وانت با قیمت ۲۶۰ میلیون تومان در بازار عرضه میشود. این قیمت نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.
مدل ۱۱۱ صفر از پراید با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان در بازار ارائه میشود. این قیمت نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.در مدل ۱۴۰۱، خودروی پراید ۱۵۱ SE با قیمت ۲۶۰ میلیون تومان در بازار به فروش میرسد، و این قیمت نیز تغییری نکرده است.
مدل ۱۴۰۱ خودروی تیبا صندوق دار SX بنزینی با کاهش قیمتی حدود ۵ میلیون تومان، با قیمت ۳۲۰ میلیون تومان عرضه میشود. این خودرو در دو روز گذشته نیز ۱۰ میلیون تومان ارزانتر شده است.
همچنین، مدل ۱۴۰۰ تیبا EX هاچبک نیز با ریزش قیمت ۵ میلیون تومانی، با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان در بازار به فروش میرسد.ساینا S دندهای مدل ۱۴۰۲ با قیمت حدود ۳۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه میشود. این قیمت نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.
ساینا EX دندهای مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان در بازار به فروش میرسد، و این قیمت نیز تغییری نکرده است.
مدل ۱۴۰۲ خودروی شاهین سایپا با قیمت ۵۵۰ میلیون تومان در بازار قرار دارد، و این قیمت نسبت به روز گذشته ۵ میلیون تومان کاهش یافته است. همچنین، مدل ۱۴۰۰ شاهین G نیز با قیمت ۵۳۵ میلیون تومان در دسترس مشتریان قرار دارد که به معنای کاهش ۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته است.
مهلت تمدید واریز وجه ساینا دوگانه سوز اولویت زمستان که هنوز هیچ پیامکی به ما نرسید چطور واریز وجه انجام بدیم هر موقع کافینت مراجعه کردم میگه عدم واریز وجه لطفاً پیگیر این مسأله باشید ما که دوماه ۱۰۰ تومان شرکت سایپا بلوکه کرده بود کی باید جوابگو باشه
لعنتی ها قیمت اطلس را مشخص کنید .
ی قیمت را نمیتونید مشخص کنید .
همه که پولدار نیستند یک سری هم با دربدری میخواند ثبت نام کنند باید بدونند میشه از پسش بر بیاند
سایپا برای تحویل خرداد ۱۴۰۲ میگه پول واریز کنید
۳ روز برای عادی وقت داده آخر هفته که دو روزش پنج شنبه و جمعه هست تعطیل بازار!! فقط شنبه میمونه! مردم میخوان طلا و سهام بفروشند یا قرض بگیرن این که نشد تایم!! مگه مسخره بودیم دو ماه پول بلوکه کردیم و معطل یه کوئیک….. اونم تحویل ۱۴۰۲!الان یک روز عملا وقت جور کردن و واریز داریم! این چه وضعش هست! به کجا بگیم! به کی شکایت کنیم! تجارت نیوز تو رو بخدا پیگیری کن از مسئولین… !!!!!!!!!!
هرکی بخره خائن هستش
چرا برای من که پاییز 402 زده هنوز هم پیامک نیامده!؟
چرا واسه ما که زمستان 1402 هستیم پیامکی نیامده؟
چرا واسه ما که تابستان ۱۴۰۲ بودیم طرح عادی هنوز پیامک نیومده؟؟!!
سلام لطفا بگین قیمت کوئیکار مدل جی ایکس کی اعلام میشه
والا یه ماشین فرسوده دارم ۲ساله ثبت نام میکنم خبری ازش نیست این چجورطرح به منم بگید
سلام، 401،ساینا اس دوگانه نوشتم 114ریختم لطفا اونا ک گرفتن بگن مابقیش چقد دیگه اس؟
خواهشا پیگیر کوییک Rتیپ اس موعد تحویل تابستان عرضه شده تو مرحله دو سامانه یکپارچه باشین نه قیمت اعلام کردن نه بخشنامش اومده ولی تا سال دیگه هم بخشنامه فرستادن خواهشا به فریاد ما برسید چرا نظارت نیست