کد مطلب: ۶۱۹۲۹۷

ارز دیجیتال CTXC چیست؟ / توکنی بر پایه اتریوم

ارز دیجیتال CTXC چیست؟ / توکنی بر پایه اتریوم

ارز دیجیتال کورتکس (ctxc) در ۲۴ ساعت گذشته با افتی ۲۰ درصدی به قیمت ۲۵ سنتی نزول کرده است. این ارز دیجیتال که در رتبه ۵۳۷ بازار از نظر ارزش بازار قرار دارد، در یک ماه گذشته بیش از ۳۴ درصد ارزان شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارز دیجیتال کورتکس (ctxc) در ۲۴ ساعت گذشته با افتی ۲۰ درصدی به قیمت ۲۵ سنتی نزول کرده است. این ارز دیجیتال که در رتبه ۵۳۷ بازار از نظر ارزش بازار قرار دارد، در یک ماه گذشته بیش از ۳۴ درصد ارزان شده است.

ارزش بازار CTXC در حال حاضر بیش از ۴۸ میلیون دلار است. سقف تاریخی این ارز دیجیتال ۲٫۴۱ دلار بوده است. قیمت کورتکس در مقایسه با آن زمان حدود ۹۰ درصد افت داشته است. کل ارزهای عرضه شده CTXC حدود ۳۰۰ میلیون توکن بوده و ارزهای درگردش آن نزدیک ۱۹۰ میلیون توکن به ثبت رسیده است.

ارز CTXC چیست؟

کورتکس یک سیستم خودکار هوش مصنوعی غیرمتمرکز بر پایه اتریوم با یک ماشین مجازی است. ماشین مجازی کورتکس اجازه می‌دهد که قراردادهای هوشمند روی گره کامل و با محاسبات استنتاجی پیچیده انجام شود. تبدیل مدل میان چارچوب‌های مختلف نیز از سوی این پلتفرم قابل اجراست. CTXC هم توکن بومی سیستم کورتکس به حساب می‌آید. حساب کاربری توئیتر این ارز دیجیتال بیش از ۵۵ هزار فالوئر دارد.

از نظر نوع اثبات و الگوریتم توکن، کورتکس مانند بایننس، پالی‌گان، دای، پارک‌جین، چین‌لینک و تتا است. این رمزارز را می‌توان از صرافی‌های متمرکزی چون بایننس خریداری کرد.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هیچ توکنی مثل توکن سانلی نمیشه.
    برید بخرید منم دعای خیر بکنید