کد مطلب: ۵۹۰۱۸۹

بیت‌کوین ۹۰ هزار دلاری چقدر محتمل است؟

بیت‌کوین ۹۰ هزار دلاری چقدر محتمل است؟

بر اساس پیش‌بینی یک مرکز تحلیل حوزه رمزارز، احتمالا بیت‌کوین در آینده نزدیک به ۹۰ هزار دلار خواهد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تحلیلگران مرکز تحقیقات مستقل فاندسترات اعلام کردند، بعد از رشد قیمت و ثبت سقف جدیدی در کانال ۶۷ هزار دلاری، در آینده نزدیک بیت‌کوین احتمالا به سطح ۹۰ یا ۱۰۰ هزار دلاری می‌رسد.
در حال حاضر بیت‌کوین بالاتر از محدوده ۶۱ هزار دلاری معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته افتی سه درصدی را به ثبت رسانده است. با این حال تحلیلگران تکنیکال معتقدند که سیگنال‌های صعودی زیادی برای بازار رمزارزها وجود دارد.

فاندسترات می‌نویسد: « اهداف اولیه بیت‌کوین نزدیک سطح ۷۲ هزار و ۵۰۰ دلاری است و بعد از آن نوبت ۸۹ هزار دلار می‌رسد. »

بعد از این اولین صندوق قابل معامله بیت‌کوین از سوی کمیته بورس و اوراق بهادار آمریکا مورد تایید قرار گرفت و معاملات آن در بورس نیویورک شروع شد، بیت‌کوین با رشدی شارپی سقف جدیدی را به ثبت رساند ولی حالا مجددا در محدوده ۶۱ هزار دلاری نوسان می‌کند.

ETF بیت‌کوین استراتژی (BITO) در اولین روز معاملاتی خود به عنوان دومین صندوق از نظر حجم معاملات بورس نیویورک نام خود را مطرح کرد و در روز دوم حجم معاملاتش به ۱٫۲ میلیارد دلار رسید. در حال حاضر دارایی‌های صندوق بیشتر از ۱٫۱ میلیارد دلار است تا رکورد سریع‌ترین رسیدن دارایی به یک میلیارد دلار را بشکند.

بر اساس تحلیل‌های جی‌پی مورگان، رشد قیمتی بیت‌کوین به خاطر این ETF نبوده و خروج پول از ETF‌های طلا و ورود آن به محصولات بیت‌کوینی، دلیل اصلی افزایش قیمت پادشاه رمزارزها بوده است.

در این تحلیل آمده است: « ما معتقدیم علت اصلی روند صعودی فعلی بیت‌کوین این است که در حال حاضر بیت‌کوین نسبت به تورم سپر تورمی بهتری است و همین موضوع باعث شده که از ابتدای سپتامبر، پول از صندوق‌های سرمایه‌گذاری پشتوانه طلا بیرون امده و به سمت صندوق‌های بیت‌کوین سرازیر شود.»

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.