کد مطلب: ۷۵۸۷۶۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

صعود دوباره قیمت توکن‌های هوش مصنوعی در بازار ارز دیجیتال

صعود دوباره قیمت توکن‌های هوش مصنوعی در بازار ارز دیجیتال

به دنبال افزایش محبوبیت ChatGPT و ابزار هوش مصنوعی گوگل، رشد قیمتی توکن‌های هوش مصنوعی بازار ارز دیجیتال آغاز شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، با اخباری که حول ابزار هوش مصنوعی چت‌بات ChatGPT و رقیب جدید آن به نام Bard که توسط گوگل رونمایی شده است، برخی از توکن‌های مرتبط با پروژه‌های هوش مصنوعی در بازار ارز دیجیتال، رشد قیمتی بالایی را طی روزهای اخیر تجربه‌ کرده‌اند.

به طور کلی می‌توان گفت که از زمان عرضه عمومی چت‌بات ChatGPT در نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی، توکن‌های مرتبط با پروژ‌ه‌های هوش مصنوعی، صعود قیمتی خود را با وجود زمستان ارز دیجیتال آغاز کردند.

افزایش قیمت FET

ارز دیجیتال Fetch.ai با نماد FET در روز گذشته توانسته‌ است که بیش از ۲۵ درصد افزایش قیمت داشته باشد . قیمت FET در حال حاضر برابر ۰ . ۵۴ دلار است . این توکن از نوامبر سال ۲۰۲۲ تاکنون بیش از ۳۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است و در هفته گذشته نیر و رشد قیمتی ۱۰۶ درصدی را تجربه کرده است . این توکن با ارزش بازاری بیش از ۴۴۲ میلیون دلار، در رتبه ۸۶ میان ارزهای دیجیتال بازار از این لحاظ قرار گرفته است . ا رز دیجیتال پروژه Fetch.ai، در واقع یک آزمایشگاه هوش مصنوعی در دانشگاه کمبریج است . توکن FET نیز متلعق به اکوسیستم Fetch است.

رشد قیمت FET ارز دیجیتال

تغییرات قیمتی FET در هفت روز گذشته (منبع: Coinmarketcap )

رشد قیمتی AGIX

ارز دیجیتال SingularityNET با نماد AGIX، در حال حاضر با قیمت ۰ . ۵۵ دلار در بازار معامله می‌شود و ارزش بازاری بالغ بر ۶۶۹ میلیون دلار را دارد . NET در واقع یک شبکه غیرمتمرکز با هدف پیاده‌سازی هوش مصنوعی است که توسط تیم Hanson Robotics توسعه یافته است . SingularityNET بر روی شبکه‌های اتریوم و کاردانو اجرا می‌شود و برنامه‌هایی برای توسعه پل میان این دو شبکه را طراحی کرده است. در روز سه‌شنبه، این توکن توانست سطح قیمتی ۰ . ۵۹ دلار را که ۱۷ ماه به آن نرسیده بود را لمس کند . این توکن در ۲۴ ساعت گذشته، رشد ۲۲ درصدی را تجربه کرده است.

توکن AGIX بازار ارز دیجیتال

تغییرات قیمتی AGIX در هفت روز گذشته (منبع: Coinmarketcap )

افزایش قیمت OCEAN

ارز دیجیتال Ocean Protocal که با نماد OCEAN در بازار ارز دیجیتال حضور دارد، در حال حاضر با قیمت ۰ . ۵۳ دلار معامله می‌شود . اوشن پروتکل در حاضر با ارزش بازاری بیش از ۳۲۵ میلیون دلار در رتبه ۱۲۰ در میان ارزهای دیجیتال حضور دارد . OCEAN در ماه گذشته، رشد قیمتی ۱۵۷ درصدی و رشد ۲۰ درصدی را در طی روز گذشته تجربه کرده است .

قیمت OCEAN ارز دیجیتال

تغییرات قیمتی OCEAN در هفت روز گذشته (منبع: Coinmarketcap )

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.