کد مطلب: ۷۲۸۲۷۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چشم‌انداز رمزارز آواکس در چه وضعیتی قرار دارد؟

چشم‌انداز رمزارز آواکس در چه وضعیتی قرار دارد؟

با در نظر گرفتن کاهش‌های شدید قیمتی اخیر رمزارز آواکس، چشم‌‌انداز آینده این ارز دیجیتال را در ادامه شرایط کنونی بازار رمزارز بررسی خواهیم کرد.

شهاب شبیری/ به گزارش تجارت‌نیوز ، مدت زیادی است که بازار ارزهای دیجیتال روند نزولی کم نظیری را در پیش گرفته است. به طوری که برخی از ارزها ریزش‌های بی‌سابقه‌ای را تجربه کردند. در این ریزش‌ها ارزهای بزرگ بازار نیز در امان نماندند و مانند کلیت بازار کاهش قیمت زیادی را تجربه کردند. آواکس به عنوان بیستمین ارز بزرگ بازار از لحاظ حجم معاملات نیز از این قائده مستثنی نیست.

آواکس

روند قیمت در تایم روزانه، منبع: Tradingview

آواکس و روند قیمت

اگر چه روند نزولی اخیر بازار کریپتو گریبان اکثر ارزهای بازار را گرفته اما با بررسی آواکس متوجه ریزش‌های وسیع‌تری نسبت به کلیت بازار خواهیم شد. گفتنی است، ارزش این توکن محبوب نسبت به سال گذشته با ریزش 90 درصدی رو به رو بوده است. همچنین گزارش عملکرد هفته اخیر آن نیز ناامید کننده‌تر از حد معمول و حاکی از کاهش 13 درصدی قیمت این ارز بوده‌است. در زمان نگارش این گزارش آواکس با ارزش بازار 4 میلیارد دلار در حدود قیمت 12 دلار معامله می‌شود.

نکته حائز اهمیت اتفاقات اخیر است که می‌توانند پیشامدهای مثبتی را برای آینده این ارز رقم بزنند.

داده‌ها به ما نشان می‌دهند، استوکاستیک این رمزارز در موقعیت فروش اشباع قرار دارد که این مسئله یک سیگنال صعودی معتبر محسوب می‌شود. در روزهای اخیر نیز قیمت این ارز نزدیک به 3 درصد رشد داشته که ممکن است نشانگر شروع یک روند صعودی باشد.

همچنین این رمزارز وارد جدول بیشترین درآمد در هفت روز اخیر شده است. این اخبار سرمایه‌گذاران را به رشد قیمت آواکس امیدوارتر کرده است.

از طرفی، چندین خبر دیگر مانند معیارهای روی زنجیره نیز سیگنال‌های مثبتی را برای سال آینده این رمزارز نشان می‌دهند. تسلط اجتماعی بالای آواکس نیز بر علل افزایش قیمت این رمزارز محبوب می‌افزاید.

نکته ناامیدکننده درباره روند آواکس

گفتنی است، تمام نکات مثبتی که مزید بر علت افزایش قیمت آواکس در آینده محسوب می‌شوند را بررسی کردیم. با این حال کاهش فعالیت‌های توسعه دهنده شرکت مالک آواکس یک سیگنال منفی و عقبگردی مهم برای آینده این شرکت محسوب می‌شود.

با تمام این تفاسیر همچنان به صورت قاطع نمی‌توان آینده‌ای را برای این رمزارز پیش‌بینی کرد. زیرا روند این رمزارز به واکنش سرمایه‌گذاران در مواجهه با اخبار مثبت و منفی بستگی دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.