کد مطلب: ۶۶۴۹۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سقوط بیت‌کوین چقدر محتمل است؟/ حرکت گاوی یا خواب خرسی؟

سقوط بیت‌کوین چقدر محتمل است؟/ حرکت گاوی یا خواب خرسی؟

بیت‌کوین روی مرز ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود و هیچکس نمی‌داند که ریزش ادامه دارد یا اصلاح تمام شده و بازار به زودی رشد می‌کند اما هنوز سناریو نزولی پررنگ‌تر است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گرچه بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار حالا بالای ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود و خیلی از کارشناسان هم پیش‌بینی صعودی از بازار دارند، اما احساسات بازار منفی است. سیگنال‌های نزولی هنوز هم بیشتر از سیگنال‌های صعودی هستند و به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک یک ریزش دیگر هم رخ دهد. اما سوال اینجاست که چه چیزی باعث ایجاد این احساس منفی در بازار شد؟

طبق توئیتی که شرکت Santiment منتشر کرد معیار سنجش احساسات بازار روندی بشدت نزولی دارد. این یعنی دارندگان بیت‌کوین فعلا انتظار روند نزولی بازار را دارند. البته در چنین شرایطی گاهی ممکن است که روند تغییر کند و نوسانات صعودی غیرمنتظره به دنبال داشته باشد.

تحلیلگر AMBCrypto در مقاله‌ای نوشت: چه بخواهید و چه نخواهید بازار در سال ۲۰۲۲ به پایین‌ترین حد خود می‌رسد. احتمال تسلیم شدن زیاد است.

«به نظر می‌رسد آخرین گام برای نزول هنوز برداشته نشده است. احتمالا به‌زودی بیت‌کوین در محدوده ۲۱ هزار تا ۲۳ هزار دلار معامله می‌شود.».

اگر بیت‌کوین تا ۲۱ هزار دلار ریزش کند آلت‌کوین‌ها هم ریزش سنگینی خواهند داشت و این می‌تواند ضربه بزرگی به فعالان بازار بزند. اخیرا بازار نشانه‌هایی از برگشت خود نشان داد و اگر دوباره سقوط کند وضعیت بازار بشدت بد می‌شود. از طرفی شاخص ترس و طمع بیت‌کوین روی عدد ۱۷ است که نشان‌دهنده دوره ترس شدید بازار است.

کارشناسان عقیده دارند که اگر بیت‌کوین تا ۲۱ هزار دلار ریزش کند، احتمالا اکثر آلت‌کوین‌ها بیش از ۵۰ درصد از محدوده قیمتی فعلی خود را از دست می‌دهند. به نظر می‌رسد در صورت سقوط بیت‌کوین، آلت‌کوین‌ها آسیب بیشتری نسبت به بیت‌کوین می‌بینند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امین جودی زاده

    از همین الان بازار تو تایم دیلی میکشه بالا و تا چند روز مثبت هست .

  • ناشناس

    اوج بیت کوین بسختی تکرار خواهد شد این یک ایجاد هیجان برای کارکرد یک ترفند بود که خیلی از کشورها از آن خود را برحذرداشتند ابزاری برای دور زدن قوانین جاری و سنتی بوده و هم ترفندی برای ایجاد یک قمار که بازندگان فراوان و برندگان خاص را محقق کند

  • ناشناس

    ما ک تریدریم