خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۸۸۸۰

بازار رمزارزها استراحت کرد / کدام ارز دیجیتال ۲۰ درصد گران شد؟

بازار رمزارزها استراحت کرد / کدام ارز دیجیتال ۲۰ درصد گران شد؟

در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارزها، ارزش این بازار با افتی دو درصدی نسبت به روز گذشته به ۲٫۵ هزار میلیارد دلار رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارزها، ارزش این بازار با افتی دو درصدی نسبت به روز گذشته به ۲٫۵ هزار میلیارد دلار رسید.

در ۲۴ ساعت گذاشته، بیت‌کوین که با ارزش بازار ۱٫۱۵۳ هزار میلیارد دلاری با ارزش‌ترین ارز بازار است، بدون تغییر خاصی همچنان در محدوده ۶۱ هزار دلاری معامله می‌شود. این در حالی است که امروز بیت‌کوین محدوده ۶۳ هزار دلاری را هم لمس کرده بود.

با این حال کارشناسان معتقدند در صورتی که بیت‌کوین بتواند از سطح ۶۵ هزار دلاری عبور کند رسیدنش به کانال ۶۸ هزار دلاری چندان دور از دسترس نخواهد بود. از منظر تکنیکال، سطح حمایتی ۵۹ هزار دلاری هم یک حمایت معتبر برای این ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

اتریوم که در یک هفته گذشته بیش از ۱۰ درصد بازدهی داشته هم روندی نزولی را در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رساند و بازدهی منفی ۲٫۸ درصدی را ثبت کرد. هر اتریوم هم اکنون کمتر از ۳۸۰۰ دلار ارزش دارد.

بایننس کوین هم نسبت به روز گذشته افت چندانی نکرد و همچنان در محدود ۴۷۰ دلاری در حال معامله است. بازدهی این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته بیش از ۱۶ درصد بوده است.

با وجود عملکرد منفی بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، ارز دیجیتال استکس (STX) با بازدهی ۲۰ درصدی بهترین عملکرد را در میان ۱۰۰ رمزارز برتر به خود اختصاص داد. دوج‌کوین هم با رشد ۱۲ درصدی قیمت خود را به بیش از ۲۶ سنت رساند.

در آن سمت بازار هم بیت‌کوین‌کش و الیمپوس با بازدهی منفی ۱۲ درصدی بدترین عملکرد را در میان ارزهای بازار داشتند. بازدهی هفتگی الیمپوس (OHM) حالا بیش از منفی ۲۰ درصد رسیده است.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کاملا اشتباه تیتر زده عجیبه وقتی آگاهی کامل ندارین چرا خبر غلط انتشار میدید؟! الان بازار کریپتو کجا در استراحته؟ یک ماهه صعودیه بیت