کد مطلب: ۶۳۲۱۶۱

۵ خبر مهم برای بازار رمزارزها / بیت‌کوین دوباره افت کرد

۵ خبر مهم برای بازار رمزارزها / بیت‌کوین دوباره افت کرد

ارزش بازار رمزارزها با افتی ۱٫۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۱٫۸۱ هزار میلیارد دلار سقوط کرد. این در حالی بود که روز گذشته بازار بعد از چند روز سقوط متوالی صعودی شده بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارزش بازار رمزارزها با افتی ۱٫۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۱٫۸۱ هزار میلیارد دلار سقوط کرد. این در حالی بود که روز گذشته بازار بعد از چند روز سقوط متوالی صعودی شده بود.

در حال حاضر، هر بیت‌کوین در محدوده ۳۸ هزار و ۴۰۰ دلاری معامله می‌شود و نسبت به روز گذشته بیش از دو درصد افت داشته است. افت امروز باعث شده تا بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال هم منفی شود.

اتریوم هم با افتی ۵٫۵ درصدی نسبت به روز گذشته به محدوده ۲۶۰۰ دلاری رسیده است. بازدهی هفتگی اتریوم هم منفی و نزدیک به صفر بوده است.

در ۲۴ ساعت گذشته، ارز دیجیتال یونی‌سوآپ با رشدی ۶٫۶ درصدی به نزدیکی ۹٫۸ دلار رسید. آرویو (AR) و فلو (Flow) هم به ترتیب با پنج درصد و سه درصدی بیشترین بازدهی را در روز گذشته داشتند.
در آنسوی بازار کانوکس فایننس، رادیکس و تورچین هر کدام با بیش از هشت درصد افت بدترین عملکرد بازار را به نام خود ثبت کردند.

اخبار مهم بازار

شرکت راکوتن، غول ژاپنی حوزه تجارت الکترونیک اعلام کرد که قصد دارد بازار NFT مختص خود را ایجاد کند و در آن امکان خرید و فروش دارایی‌های مجازی را بدهد.

شرکت تحلیل بازار رمزارز سنتیمنت اعلام کرد که نهنگ‌ها بیت‌کوین بیش از ۱۰۰۰ بیت‌کوین خریداری کرده‌اند. بر اساس اعلام این شرکت، این تعداد خرید در یک ماه گذشته و در زمان ریزش بازار اتفاق افتاده است.

شرکت ای‌بی بعد از کش و قوس‌های فراوان اعلام کرده که امکان پرداخت رمزارزی را برای کاربرانش فراهم می‌سازد.

دولت کره‌جنوبی با ارائه یک بودجه ۱۸۶٫۷ میلیون دلاری، به دنبال توسعه پلتفرم متاورس است. هدف از این کار ورود به این صنعت و موفقیت در حوزه متاورس است.

یک سناتور مکزیکی اعلامک کرد به دنبال ارائه یک قانون در حوزه رمزارز است که به موجب آن بیت‌کوین به عنوان ارز پرداخت و واحد پول قانونی این کشور پذیرفته شود.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.