کد مطلب: ۶۵۴۳۶۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قاتل اتریوم به قتل رسید! / آینده لونا چه می‌شود؟

قاتل اتریوم به قتل رسید! / آینده لونا چه می‌شود؟

زمانی لونا با ۲۶ میلیارد دلار ارزش بازار دهمین رمزارز بزرگ بازار بود و به آن لقب قاتل اتریوم را داده بودند اما دیروز بلاکچین لونا به دلیل ریزش زیاد متوقف شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، لونا Terraform Labs توسعه یافت و در مدت کوتاهی رشد زیادی کرد. بنیاد لونا هم با خریدهای بزرگ بیت‌کوین خود همیشه در صدر اخبار رمزارزها بود و هر روز بیشتر از دیروز بیت‌کوین می‌خرید. اما ناگهان اوضاع تغییر کرد و لونا در عرض یک هفته ۹۹/۹۵ درصد سقوط کرد و حالا عملا ارزشی ندارد. قیمت این ارز حالا به ۰/۰۰۰۰۳۸ دلار رسیده است.

اکانت توئیتر terra دیروز در توئیتی نوشت: بلاکچین Terra که در بلوک ۷۶۰۷۷۸۹ فعال بود رسما متوقف شد. ما شبکه را متوقف کردیم تا طرحی برای بازسایی آن ارائه دهیم. بروزرسانی‌های بیشتری در راه است.

ارزش استیبل‌کوین terra هم بیش از ۷۰ درصد ریزش کرد و حالا در محدوده ۱۶ سنت معامله می‌شود. کوین‌مارکت کپ هم سیستم هشدار برای لونا و UST را فعال کرد و به نظر می‌رسد که بلندپروازی‌های لونا به رویا تبدیل شد.

آینده لونا چه می‌شود؟

شاید زمانی که لونا به زیر ۱۰ دلار ریزش کرد خیلی‌ها فکر می‌کردند که حالا دیگر وقت خرید این ارز است و بد نیست که کمی از این ارز دیجیتال بخرند. اما واقعیت این بود که لونا صرفا در حال سقوط بود و دیر یا زود قیمت آن صفر می‌شد. به نظر نمی‌رسد که آینده‌ای برای لونا وجود داشته باشد. حتی اگر وجود داشته باشد هم به این زودی‌ها محقق نمی‌شود.

لونا روزگاری بیش از ۲۶ میلیارد دلار ارزش بازار داشت اما حالا حدود ۲۵۰ میلیون دلار ارزش بازار دارد و برای برگشت این ارز دیجیتال دیگر خیلی دیر شده است.

تیم توسعه این ارز دیجیتال هنوز پای کار ایستاده و شکست را اعلام نکرده است اما به نظر می‌رسد که دیگر از دست هیچ کس کاری برنمی‌آید و لونا به درس عبرتی برای فعالان بازار رمزارزها تبدیل شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دوستان عزیز اگه لونا که سومین ارز برتر بود نابود بشه مطمپن باشید آبروی اتریوم و بیتکوین هم بر باد میره مطمپن باشید حجم زیادی کمک به لونا انجام میشه تا اعتماد مردم رو به بازار رمز ارزها چند برابر کنند لونا یک اسکم نبود یک بلاکچین قوی بود. چند سال پیش هم بیتکوین از ۱۰۰ دلار ۱ دلار شد اما الان 30 هزار دلاره و تا ۵ سال آینده 180 هزار دلار رو خواهد دید.

  • ناشناس

    داداچ من تازه امرور روز ۸تومن خریدم که

  • محمد

    کسی میدونه چجوری لونا رو بخریم ؟

  • ناشناس

    یعنی برنمیگرده دیگه !؟

  • ناشناس

    یه ۵۰۰ تومن ازش خرید زدم
    اگه پودرم شد تصور میکنم یه جفت زنون ازم سوخته😉🤪🤪
    ولی اگه برگرده
    تو بگو ۱ دلارچه شود
    😎

  • ناشناس

    امیدوارم زمانی که برگشت به خودتون نگین کاش بیشتر میخریدم…

  • amirkhan

    از پنکیک سوآپ

  • ناشناس

    200دلار خریدم هرچی باداباد

  • فرشید

    عریزان لطفاً برای پولتون دلسوز باشید و روی پروژه های اینچنینی سرمایه گذاری نکنید.وایت پیپر پروژه ها را مطالعه کنید و بدانید چی میخرید. تعداد سکه های در گردش لونا به چند تریلیون رسیده که اگر قیمت به ۱ دلار هم برسه ارزش بازار آن چند برابر شرکت اپل که دنیا را در دست داره میرسه! روی ابر نمیشه راه رفت . این همه پروژه خوب مثل فانتوم و بی ان بی و اتر یا آدا. بیخیال پروژه های استیبل کوین الگوریتمی شوید.

  • رضا

    دوستان من کلی پولم رفت توش ، خیلی مواظب باشید . پول علف هرز نیست