کد مطلب: ۷۹۰۰۰۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کیف پول رمزارز به قابلیت‌های مرورگر مایکروسافت اج افزوده می‌شود

کیف پول رمزارز به قابلیت‌های مرورگر مایکروسافت اج افزوده می‌شود

بر اساس اسکرین‌شا‌ت‌های منتشر شده در اینترنت به نظر می‌رسد قابلیت‌های جدید رمزارزی به مرورگر مایکروسافت اج افزوده خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اسکرین‌شات‌هایی که در توییتر جابه‌جا می‌شود، به نظر می‌رسد به زودی قابلیت‌ جدید کیف پول رمزارزی به مرورگر مایکروسافت‌اج (Microsoft Edge) افزوده خواهد شد. به نظر می‎‌رسد انطباق یک کیف پول رمزارز به صورت مستقیم به این مرورگر رخ خواهد داد. مایکروسافت هنوز پاسخی به این ادعا نداده است. در صورت موثق بودن این خبر، قابلیت جدید این مرورگر می‌تواند تاثیر بزرگی بر دنیای دارایی‌های دیجیتال بگذارد.

ویژگی‌های جذاب رمزارزی مایکروسافت اج

خبر افزوده شدن قابلیت کیف پول رمزارز اولین بار توسط مستندساز نرم‌افزار، Albacore با انتشار اسکرین‌شات‌هایی در توییتر آغاز شد. در این اسکرین‌شات‌ها، مرورگری برای اپ‌های غیرمتمرکز، صفحه اخبار، قابلیت خرید رمزارز از طریق کوین‌بیس و مون‌بیس دیده می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد این قابلیت‌های جدید در حال حاضر در نسخه‌های آپدیت شده مرورگر مایکروسافت اج وجود دارند اما هنوز برای کاربران فعال نشده‌اند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جالبی که در اسکرین‌شات‌ها دیده می‌شود، امکان سواپ، خرید و فروش رمزارزها است. همچنین صرافی کوین‌بیس و شرکت زیرساخت وب3، مون‌پی (MoonPay) به عنوان پلتفرم‌های یکپارچه برای خرید و ذخیره رمزارز به کیف‌پول فعال خواهند شد. این کیف‌پول توانایی برقراری ارتباط با اپ‌های غیرمتمرکز را خواهد داشت و بخش مخصوص جدیدترین اخبار ارز دیجیتال نیز در این بخش تعبیه شده است. با همکاری Consensys در این کیف‌پول، امکان سواپ درون برنامه‌ای بین رمزارزهای اتریوم، دای یونی‌سواپ، USD کوین و تتر وجود خواهد داشت.

مایکروسافت اج رمزارز

فعال‌سازی در مرورگر

در صورت تایید این خبر، قابلیت‌های مایکروسافت اج به شکل تعبیه‌شده در این مرورگر قرار خواهد داشت و نیاز به نصب پلاگین جدا نخواهد بود. همچنین کیف پول به صورت غیرحضانتی (non-custodial) طراحی شده است و مایکروسافت امکان دسترسی به رمز و عبارت بازیابی کیف‌پول‌ها را نخواهد داشت؛ به این ترتیب کنترل تمام دارایی‌ها در دست کاربر خواهد بود.

برای اطلاع از قابلیت‌های جدید مرورگرها در حوزه رمزارز، گزارش‌های مرورگر موزیلا فایرفاکس در مسیر متاورس ، مرورگر‌های وب ۳ در نسل جدید اینترنت و آنتی ویروس وب ۳ چیست و چگونه کار می‌کند؟ را مطالعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.