کد مطلب: ۷۹۷۶۰۳

آموزش مدیریت کسب و کار

آموزش مدیریت کسب و کار

بیزینس کوچینگ در سال¬های اخیر رشد زیادی داشته و در کشور ما نیز بیزینس کوچ¬های زیادی وجود دارند. اما پیش از اینکه بخواهیم وارد هر بحثی بشویم باید توضیح داده شود که مربی کسب و کار دقیقا چه کسی است و چه کاری انجام می¬دهد؟

مربی کسب و کار کیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

چرا ما به آموزش مدیریت کسب و کار نیاز داریم؟ سوالاتی که ممکن است مدام ذهن صاحبان کسب را مشغول کند و آنها هم راه حلی برای آن نداشته باشند.
اما امروز می¬خواهیم یک راه¬حل قطعی به شما ارائه دهیم. راه حلی که با استفاده از آن می توانید کسب وکار خود را توسعه دهید و زمان خود را مدیریت کنید.
در این مقاله همراه ما باشید تا به شما بگوییم برای رشد یک کسب¬وکار باید چه کار¬هایی انجام داد و ما چه چه مهارت¬هایی نیاز پیدا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

چرا برای یک کسب¬وکار به دوره آموزشی نیاز داریم؟

کسب و کاردر طول حیات خود مراحل مختلفی را طی می‌کند. زمانی که ما یک بیزینس را شروع می¬کنیم ممکن است با چالش¬های خاصی روبه¬رو شویم.
حل این چالش¬ها تنها نقطه شروع ما خواهند بود. پس از حل این چالش¬ها ما با مشکلات بزرگ¬تری در کسب¬وکارمان مواجه می¬شویم که حل آنها نیازمند مدیریت است.
یک ورزشکار خوب زمانی می¬تواند به موفقیت برسد و مدال طلای مسابقات را برای خود کند که یک مربی خوب داشته باشد.
او با عمل¬کردن به برنامه مربی به موفقیت خواهد رسید. کسب¬وکار نیز با همین الگوریتم کار می‌کند.
ما برای موفقیت در کارمان و رسیدن به اهداف به مربی کسب و کار و برنامه جامع او نیاز داریم.

مربی کسب و کار چه کسی است؟

بیزینس کوچینگ در سال¬های اخیر رشد زیادی داشته و در کشور ما نیز بیزینس کوچ¬های زیادی وجود دارند. اما پیش از اینکه بخواهیم وارد هر بحثی بشویم باید توضیح داده شود که مربی کسب و کار دقیقا چه کسی است و چه کاری انجام می¬دهد؟
در یک عبارت مربی کسب و کار کسی است که به صاحبان کسب¬وکار کمک می¬کند تا به اهداف استراتژیک خود برسند.
مربی از ترکیب ابزار و تخصص خود استفاده می¬کند تا بهترین فیدبک¬ها برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین¬شده ارائه دهد.
بسیاری از مواقع ما به¬عنوان صاحبان یک بیزینس دید درستی از فعالیت خود نداریم. متوجه این موضوع هستیم که قسمتی از کار دچار مشکل شده و به¬همین دلیل نمی¬توانیم رشد کنیم.
اما دقیقا نمی¬دانیم مشکل از کجاست و چگونه باید این مشکل را از سر راه برداشت. یک مربی خوب شرایط شما را بررسی می¬کند با توجه به دانش خود راهکار¬های عملی ارائه می¬دهد تا شما موانع را از سر راه بردارید.

12

وظیفه بیزینس کوچ چیست؟

بیزینس کوچ باید نقاط قوت و ضعف یک کسب¬وکار را تشخیص بدهد و سپس کارآفرین را برای رسیدن به هدفش هدایت کند. هر فردی زمانی قابلیت رشد خواهد داشت که بتواند نقاط قوت و ضعفش را به¬درستی تشخیص بدهد. عادت¬های بد تنها مختص به زندگی ما نیستند. گاهی ما در کسب¬وکار نیز عادت¬های بد داریم و همین موضوع جلوی پیشرفت و رشد ما را خواهد گرفت. یک مربی خوب عادت¬های بد کسب¬وکار شما را شناسایی خواهد کرد و به شما خواهد گفت که چگونه می¬توانید از شر آنها رهایی بیابید.

چرا برون¬سپاری رشد، یک استراتژی موفق است؟

یکی از سوالاتی که مدیران و صاحبان یک کسب و کار مدام از خود می¬پرسند این است که چرا باید برای رشد خود به سراغ مربی برویم؛ زمانی که خودمان می¬توانیم مشکلات و عوامل مختلف را تشخیص دهیم؟
نکته قابل توجه این است که رشد یک کسب و کار دشوار است و مدیران با تجربه به¬خوبی این موضوع را می¬دانند. صاحبان بیزینس در مرحله¬ای از کار ممکن است که خسته شوند و دیگر توان ادامه مسیر را نداشته باشند.
زمانی که یک اکوسیستم توان ادامه نداشته باشد بخشی از کارش را برون¬سپاری خواهد کرد. اما برون¬سپاری به چه معناست؟ یعنی اینکه شما بخشی از فعالیت¬های خود را به سراغ گروهی ببرید که خارج از اکوسیستم شما مشغول به فعالیت هستند.
کار آنها نیز دقیقا همین است. آنها به کسب¬وکار¬هایی که برای یک بخش نیاز به برون¬سپاری دارند خدمات ارائه می¬دهند. اما چرا این برون¬سپاری را در سطح بزرگ¬تر و برای رشد کسب¬وکار اجرا نکنیم؟
اینجاست که مدیران با تجربه متوجه می¬شوند برون¬سپاری رشد، یک استراتژی موفق و کارآمد است. در این استراتژی مدیر توان مدیریت خواهد داشت و از طرفی موانع توسط فرد متخصص دیگری شناسایی خواهد شد.

بهترین دوره آموزش مدیریت کسب و کار موجود کدام است؟

دوره¬های مختلفی در طول سال برگزار می¬شوند و افراد مختلف می¬توانند در آنها شرکت کنند. درحال حاضر نیز دوره اورانیوم جامع ترین دوره کسبوکار از نگاه مدیران و کارآفرینان برتر است.
این دوره از سال 1397 مشغول برگزاری است و تنها در سال 1401 تعداد شرکت¬کنندگان آن به 241 نفر رسید. این دوره جامع دارای سرفصل¬های زیادی است که در ادامه مقاله درباره آنها توضیح خواهیم داد.
دوره اورانیوم توسط بیزنس مستر حسین طاهری برگزار خواهد شد و او سرفصل¬های مختلف را پیش خواهد برد. به کمک این دوره صاحبان کسب¬وکار می¬توانند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و برای رشد بیزینس برنامه¬ریزی کنند.

سرفصل¬های دوره شامل چه مواردی هستند؟

سرفصل¬های این دوره شامل 5 زیرشاخه:
• توسعه فردی
• توسعه سازمانی
• کمپین بازاریابی
• برند¬سازی شخصی و سازمانی
• کمپین افزایش فروش

دوره اورانیوم چه دستاوردی برای ما خواهد داشت؟

شما با شرکت در این دوره می¬توانید خط تولید مشتری خود را داشته باشد. مشتریان به¬شکل اتوماتیک برای کسب¬وکار شما تولید می¬شوند و تولید سود خواهند کرد.
با استفاده از آموزش¬های این دوره شما می¬توانید مشتریانی وفادار بسازید و سود بیشتری برای خود رقم بزنید. می¬توانید نرخ ساعتی سازمان را بالا ببرید و راندمان بیشتری داشته باشید.
با کمپین¬های بازاریابی موفق هزینه کمتری صرف بازاریابی کنید و این مسیر را به¬شکلی هدفمند ادامه دهید.
مربی کسب و کار می¬تواند ایده¬هایی ناب برای طراحی کمپین فروش به¬شما ارائه کند که منجر به تسهیل روند فروش خواهند شد. یکی از مشکلات سازمان¬های بزرگ پرورش افراد متخصص است که در این دوره آن را یاد خواهند گرفت.

چه مشاغلی می¬توانند در این دوره شرکت کنند؟

تا به امروز مشاغل رستوران، چاپ و بسته¬بندی، کیک، اپتیک، لوستر و کالای برق، سیستم حفاظتی، شرکت تبلیغاتی، صنایع شیمیایی، سلامت و تندرستی، پلاستیک، صادرات و واردات، بازرگانی، موبایل، خدمات درمانی و پزشکی، لوازم دیجیتال، چوب، خدمات خودرو، مبلمان، مسکن ساختمان، مالی و مالیاتی، آجیل و خشکبار، مواد غذایی، آموزش، ریسندگی و بافندگی، پوشاک، لوازم خانگی، فرش و ماشین آلات صنعتی اشاره کرد که در دوره اورانیوم شرکت داشته¬اند.

حسین طاهری، بیزینس کوچ دوره را بیشتر بشناسیم

حسین طاهری به¬عنوان بیزنس کُوچ، هکر رشد و نویسنده و مترجم حوزه توسعه کسبوکار در 19 سال سابقه اجرایی خود توانسته در بیش از 436 شرکت مشاوره و مدیریت کمپین¬های عظیم بازاریابی را داشته باشد. حسین طاهری دانش¬آموخته مدیریت کسب¬وکار از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است و مدیریت اجرایی و علمی بیش از 40 کنفرانس معتبر در حوزه کسب¬وکار بر عهده حسین طاهری بوده و او توانسته سربلند از پس اجرای آنها بربیاید. دوره آموزشی اورانیوم چکیده تجربه و دانش چندین و چند ساله حسین طاهری به¬عنوان یک مدرس کسب و کار در حوزه رشد بیزینس¬های مختلف است.

1

چگونه می¬توانیم در دوره آموزش مدیریت کسب و کار اورانیوم نام¬نویسی کنیم؟

در وبسایت حسین طاهری شما می¬توانید در دوره جامع اورانیوم نام¬نویسی کنید و اطلاعات لازم درباره این دوره را به¬راحتی به¬دست بیاورید.
در این وبسایت مطالب بسیار زیادی از جمله ویدیو¬های آموزشی مختلف، پادکست¬ها، مطالب آموزشی و دیگر موارد برای شما فراهم آمده تا پیش از خرید دوره و نام¬نویسی در آن از آنها استفاده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.