حسن قالیباف، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران ارزش داراییِ تا اول تیرماهِ دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردهاند به زودی مشخص میشود.
اخبار جدید درباره سهام عدالت / آنها که روش غیرمستقیم را انتخاب کردهاند حتما ببینند (ویدیو)
حسن قالیباف، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران ارزش داراییِ تا اول تیرماهِ دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردهاند به زودی مشخص میشود.
نظرات
تبلیغات
آخرین اخبار
- نیروی دریایی سپاه: نقاط استقرار ارتش ترورستی آمریکا در منطقه مورد اصابت قرار گرفت
- تجاوز مجدد نظامیان صهیونیست به خاک سوریه
- ادعای ونس: اگر ایران درباره نحوه اجرای تفاهم نامه اختلاف نظر دارد، تماس بگیرد
- رئیس کمیسیون امنیت ملی: رئیسجمهور شکستخورده آمریکا به اصول مذاکره یا آتشبس پایبند نیست
- بورکینافاسو روابط دیپلماتیک خود را با فرانسه قطع کرد
- آماده باش پایگاههای نظامی آمریکا در خلیج فارس
- صدای چند انفجار در سیریک هرمزگان شنیده شد
- اعتراف آمریکا به نقض آتش بس؛ سنتکام حمله به ایران را تائید کرد
- امضای چارچوب سه جانبه صلح؛ ادعای آمریکا برای کمک ۳۰ میلیون دلاری به ارتش لبنان
- تاکر کارلسون: اسرائیل به ترامپ درباره برنامه هستهای ایران دروغ گفت
سهام فروخته شده که نصفه ونیمه واریزشده چه میشود
باسلام من ۳۰درصدها عدالت خودرانیزآزادسازی
کردم ۴ماه گذشت هنوزیک ریال بحسابم که نزدبانک صادرات هست واریزنشده
سلام چرا سهام عدالت من حساب نمی یاد یک ماه فختمش
چرا ما فروختیم فقد صد پنجاه تومن به حساب ما اومد
من به اشتباه روش مستقیم رو انتخاب کردم حالا میخوام تغییرش بدم چون هیچ اطلاعاتی درمورد بورس ندارم …منتها نمیشه تغییرش داد باید چیکار کرد
سلام چرا پول سهام یکجا واریز نمیکنند کم کم واریز میشه
سلام من کارگذاری مفید رواانتخاب کردم سهامم روتو بانک توسعه تعاون بفروش گذاشتم پولش رو یکجا لازم دارم لطفان رسیدگی کنید یکجا واریز کنند
سلام
داداش کدوم رسیدگی آخه اینا اگه به فکر مال منو شما بودن،خو از مال دنیا بی نیاز بودیم.
امردیگه ای باشه ای بابا بخشید ها دلشخوش نباش عمو
سلام به همه
فقط باید صبر داشت کارگذاری سپه ثبت نام داشتم داره میریزد بحساب متشکرم
بانک تجارت چرا واریز نمیکنه؟
من رفتم سهام را آ زاد کنم و بفروشم بعدش فهمیدم که آ زاد نکرده من چه کار کنم