بازدهی بازارها (بورس، دلار، طلا و سکه) نشان میدهد که با گذشت دو ماه از سال ۱۳۹۹، بازاری که برای سرمایهگذاران میتوانست بیشترین سود را کسب کند بازار سهام بوده است. بازار سهام طی دو ماهه نخست امسال حدود شش برابر دلار و چهار برابر طلا و سکه سوددهی داشته است. در این ویدیو تجارتنیوز جزئیات بازدهی این بازارها را در دو ماه نخست امسال ببینید.
روایت رقابت بازارها در 2 ماهه ابتدایی امسال / چه کسانی بیشتر سود کردند؟ (ویدیو)
بازدهی بازارها (بورس، دلار، طلا و سکه) نشان میدهد که با گذشت دو ماه از سال ۱۳۹۹، بازاری که برای سرمایهگذاران میتوانست بیشترین سود را کسب کند بازار سهام بوده است. بازار سهام طی دو ماهه نخست امسال حدود شش برابر دلار و چهار برابر طلا و سکه سوددهی داشته است. در این ویدیو تجارتنیوز […]
نظرات
تبلیغات
آخرین اخبار
- پایان سلطه دلار پیامد جنگ آمریکا با ایران / جهان بحران مالی ۱۹۷۰ را دوباره تجربه خواهد کرد؟
- افزایش نرخ سود سپردههای بانکی تکذیب شد
- ارجاع پرونده ترکفعل در واگذاری سهام شرکتهای صندوقهای بازنشستگی به دادسرای دیوان محاسبات
- استخدام دولتی با فرمول جدید؛ رفیعزاده توضیح داد
- تورم مسکن 33.1 درصد شد
- ایران: حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی نقض بند یک یادداشت تفاهم است
- مرکز آمار اعلام کرد: تورم خرداد ۶۲ درصد / تورم نقطه به نقطه ۸۸.۶ درصد شد
- خبر خوش وزارت اقتصاد برای کالابرگ
- مسکن رکورد دار رکود در 1404 شد
- اعلام جدیدترین آمار اعتیاد در کشور؛ هشدار درباره ورود سریع مواد مخدر جدید با ترکیبات ناشناخته
- هشدار اسپانیا به صرافیهای رمزارز بدون مجوز
- حمله رئیس سازمان تبلیغات به همتی؛ خون قائد امت و هزاران شهید دیگر هم حریف بلاهت نمیشود + عکس
- ایرباس برنده قرارداد میلیاردی دیگر در چین شد
- احتمال حذف ۱۰۰ هزار شغل در فولکس واگن
- مصرف بنزین در هر روز 20میلیون لیتر بیش از تولید است / ممکن است هفته های آینده با بحران سوخت مواجه شویم
برای جلوگیری از خروج ارز وطلا کار خوبیه امار ارایه شده گویا همه چیز است ولی اگر حقوق ها را هم اماری مقایسه میکردندتحمل قدرت خرید مردم دارای درامدزیر خط فقرهم اندازه گیری میشد امار ونمودار بکپول میشدو فلشپول میزد
سلام . شاخص مثل سایر بازارها سود نیست! صرف افزایش شاخص نشاندهنده سود یک سهم نیست ! با سپاس
سلام منشانزدهم اردیبهشت پیام فرستادم ولی برام واریز نشده