به گزارش تجارتنیوز، افزایش سرمایه 1912 درصدی فاذر مورد تایید حسابرس قرار گرفت و احتمالا این نمد برای انجام مراحل افزایش سرمایه به زودی متوقف شود.
افزایش سرمایه فاذر تایید شد
تبلیغات
آخرین اخبار
- افزایش برداشت از بزرگترین میدان مشترک نفتی ایران
- واشنگتنپست: جنگ، اهرم فشار ترامپ علیه ایران را کاهش داد
- ترامپ: داراییهای ایران به جیب کشاورزان آمریکایی میرود
- پست عاشورایی پزشکیان در شبکه ایکس + عکس
- الجزیره: سنتکام سازوکار نظارتی ویژهای را در لبنان آغاز کرده است
- همتی: هیچ الزامی برای خرید نهادههای کشاورزی از آمریکا نداریم
- رابرت مالی: موافقت ترامپ با ارائه مشوقهای اقتصادی به ایران ضروری است
- پزشکیان: سیاستهای رژیم صهیونیستی عامل ناامنی منطقه است
- ادعای ترامپ: ایران با بازرسیهای تسلیحاتی موافقت خواهد کرد!
- اژهای: 6.5 میلیارد دلار با ورود قوه قضائیه به کشور بازگشت
شرکت قدرمندی باآن کارنامه درخشان وسازه های واقعاکم نظیر…قطع به یقین تعمدی زمین خورده تانامردمان بی انصاف بتوانندهم به امیال سیاسیشان برسندوهم باوارداته لجام گسیخته قطعات دسته دوم ازکشورهای خلیج خودشان به لفتولیس برسند.وگرنه این شرکت پتانسیل صادرات راهم دارد….سهام داران صبورباشید.
جریان افزایش سرمایه فاذر کی تایید میشه..؟ این افزایش سرمایه ها شده محل نوسانگیران..ناظر کجاست که ببینه در این سهم چه خبره..تخلف در این سهم بیداد میکنه پول ما علف خرس نیست . مال زحمت و دوندگیه.. یک سری از خدا بیخبر از جمله بازیگران این سهم فاذر راحت باعث ضرر وزیان ما سهامداران شدند یکی مرد حقی نیست جریان این سهم را بررسی کنه .چرا سهم از 4000 تومان باورود صندوق گردان سپهر طی یک ماه کمتر به 2400 رسید..معلومه دارند هرروز اول منفیش میکنند و بعد جمعش میکنند
تایید شد
افزایش سرمایه فاذر پس چی شد …..
این سهم دردی ماه ۴۰ درصد ریزش داشته….
سلام آخه این داشته که پول مردم را بلوکه گردید و نمیدید الان از کیه که فاذر میخواد افزایش سرمایه بده ولی خبری نیست خوب تکلیف را روشن کنید
سلام شتران می خواد چیکار کنه یا ونیروح ازعید تابرج ۷بسته بود بعد که باز شد توبازار منفی قیمتش نصف شد بعد بسته شد هیچ کس هم جواب گو نیست
سرمایه گذاری در بورس=کاشتن درخت در زمین دیگران
زمین و خونه و طلا و دلار بخرید که دولت هیچ دسترسی بهش نداشته باشه
پول تو بورس هر لحظه اختیارش دست دولته و خودتون کنترلی روش ندارید.یه روز میبینی سیستم قطع شد و پول ناپدید شد???
لطفا تایید کنید
ممنون
بورس ایران وکل ایران تعطیل وسلام
خبر پالایش رو تو خارج از کشور یکی بگه روده بر میشن از خنده سه ماه پولو دادن مردم الان پول خودشونم نمیدن
اقای ناظر یا هر کسی که زور پشت پرده دستته
چرا سهام شتران و سرمایه ما به بهانه افزایش سرمایه بلوکه کردین
کلاهبردارا سهام خودمون ازاد کنید
چه مسخره بازی دراوردید اسمش گذاشتید سهام جایزه(افعال معکوس)
بازار جوک