کد مطلب: ۴۵۹۹۴۶

رئیس انجمن صنایع سلولزی بهداشتی پاسخ داد:

بحران کمبود پوشک کودک چقدر جدی است؟

بحران کمبود پوشک کودک چقدر جدی است؟

رئیس انجمن صنایع سلولزی بهداشتی کمبود پوشک در برخی واحدهای صنفی و داروخانه‌ها را رد می‌کند و هشدار می‌دهد اگر مواد اولیه این صنعت به دستشان نرسد ممکن است در آینده بحران کمبود پوشک رخ دهد.

طبق برخی گزارش‌های دریافتی به تجارت‌نیوز ، پوشک کودک در برخی از داروخانه‌های سطح شهر تهران به سختی پیدا می‌شود.

اما رئیس انجمن صنایع سلولزی بهداشتی کمبود پوشک در برخی واحدهای صنفی و داروخانه‌ها را رد می‌کند و معتقد است که اگر مواد اولیه این صنعت به دستشان نرسد ممکن است در آینده بحران کمبود پوشک رخ دهد.

رئیس انجمن صنایع سلولزی بهداشتی در پاسخ به این پرسش که بحران کمبود پوشک کودک چقدر جدی است؟ به تجارت‌نیوز گفت: فعلا با بحران کمبود پوشک رو به رو نیستیم اما به دلیل ممنوعیت واردات مواد اولیه پوشک و عدم تخصیص ارز نیمایی ممکن است در آینده با بحران کمبود پوشک مواجه شویم.

نیما بصیری طهرانی افزود: درباره بحران کمبود پوشک با سازمان توسعه تجارت و وزیر صمت جلساتی برگزار شده و درباره کاهش میزان تولید تذکراتی داده‌ایم. تمام کشورها با شیوع ویروس کرونا با برخی کمبودها و بحران‌ها مواجه بودند و در آن زمان ما توانستیم به اندازه نیاز پوشک تولید کنیم اما امروز که دنیا به یک وضعیت متعادلی دست یافته متاسفانه به خاطر برخی بی‌تدبیری‌ها با کاهش تولید پوشک مواجه هستیم.

او اظهار کرد: در مقطع فعلی کمبود پوشک در هیچ یک از داروخانه‌ها را تائید نمی‌کنیم و معتقدیم که پوشک در تمام داروخانه‌ها وجود دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.