فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۲۶۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز 10 مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز 10 مرداد 1403 بر اساس داده‌های اعلامی در آخر هفته تنها در دو محصول با افزایش روبه‌رو شده و دیگر محصولات این شرکت مونتاژی در قیمت روز گذشته ماندگار شده و تغییر نکرده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز 10 مرداد 1403 در تمامی محصولات به استثنای X33 کراس (اتوماتیک) و تیگو 8 پرو (هیبرید) که روند صعودی دارند به بند کشیده شده و نمودار خودروهای مونتاژی ثابت گزارش می‌شود. البته این شرکت امروز از کمترین نوسان نسبت به سایر شرکت‌های داخلی و مونتاژی برخوردار است.

همچنین نرخ دلار به عنوان عامل موثر در بازار خودرو، نمودار بازار را تحت تاثیر قرار داده و محصولات مونتاژی با تلاطم مواجه شدند.

قیمت محصولات مدیران خودرو

با توجه به روند بازار و قیمت دلار تمامی محصولات به استثنای دو محصول در قیمت ثابت ماندگار شدند.

اکستریم VX از محصولات تازه‌وارد و جدید و گران‌ترین محصول به شمار می‌رود که در طول چند روز گذشته روند نزولی به خود گرفته بود. خودروی مذکور امروز به حالت نزولی خود خاتمه داده و به قیمت ثابت چهار میلیارد و 440 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

تیگو 7 پرو پریمیوم از محصولات لوکس شرکت مدیران‌خودرو است که امروز با قیمت یک میلیارد و 995 میلیون تومان تعادل خود را در بازار حفظ کرده است.

X33 کراس (اتوماتیک) در شمار محصولات این شرکت، با رشد 10 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت یک میلیارد و 235 میلیون تومان رسید.

تیگو 8 پرو (هیبرید) بر خلاف مابقی خودرو‌ها روند قیمتی افزایشی دارد. این خودرو امروز با رشد پنج میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و 728 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

برای اطلاعات بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.