فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۲۳۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ / بازار خودرو تحت تاثیر تعطیلات + جدول

قیمت خودرو امروز 15 شهریور 1403 / بازار خودرو تحت تاثیر تعطیلات + جدول

قیمت خودرو امروز 15 شهریور 1403 تحت تاثیر تعطیلات هفتگی از حرکت ایستاده و ثبات در کل بازار حکم‌فرماست.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت خودرو امروز 15 شهریور  ۱۴۰۳ مشخص شد. بررسی بازار نشان می‌دهد که امروز هم تخت تاثیر تعطیلات هفته جاری خرید و فروشی صورت نگرفته و تمامی بازار با روند ثابت به کار خود ادامه داده است. با نبود معامله‌گران بازار با روند ثابت باقی مانده و دستخوش تغییر نشده است.

همچنین با به تعطیلی رفتن بازار ارز و ثابت ماندن نرخ دلار، نمودار تمامی محصولات داخلی و مونتاژی به تبعیت از آن ثابت گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی امروز ثابت گزارش می‌شود.

پژو پارس سفارشی ELX از دسته محصولات پرطرفدار داخلی به شمار می‌رود که در طول هفته اکثراً روند ثابت داشته و امروز در پایان هفته با قیمت 699 میلیون تومان معامله می‌شود. خودری ذکر شده در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

کوییک اتوماتیک یکی از اتومات‌های بازار داخلی است که با همان نرخ ‌روز پیشین، به بهای 533 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای داخلی محسوب می‌شود که امروز مانند سایر محصولات این شرکت با روند ثابت 696 میلیون تومان معامله می‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا محسوب می‌شود که در محدوده 505 میلیون تومان باقی مانده و به فروش می‌رسد. خودروی نام برده در طول هشت روز 29 میلیون تومان ارزان شده است.

خودرو داخلی 15 شهریور_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی با همان نرخ‌های پیشین معامله می‌شوند.

جک J4 از اقتصادی ترین محصولات کرمان موتور در طول 25 روز شش میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت 782 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی T8 یک پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت خودروسازی کرمان موتور است که در حال حاضر به قیمت یک میلیارد و 583 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

تیگو 8 پرو (هیبرید) از محصولات مونتاژی لوکس این شرکت که در طول 45 روز 95 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به کانال دو میلیارد و 695 میلیون تومان در بازار رسید.

خودرو خارجی15 شهریور (1)_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.