خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۸۴۶۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت ارز دیجیتال ماتیک را زیر نظر بگیرید/ رشد ۷۸۰۰ درصدی در راه است؟

قیمت ارز دیجیتال ماتیک را زیر نظر بگیرید/ رشد  7800 درصدی در راه است؟

در میان تحلیل‌های تکنیکال متفاوت بازار، یک تحلیلگر معروف سناریو مثبتی برای پیش‌ بینی قیمت ارز دیجیتال ماتیک معرفی کرده که می‌تواند روندهای نزولی قیمت را نادیده بگیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، رویدادی که می‌تواند یک تحول چشمگیر برای بازار رمز ارزهای کم‌تحرک طی سال گذشته باشد، توکن بومی شبکه پالیگان، ارز دیجیتال ماتیک، است. این توکن برای یک شکست صعودی احتمالی آماده می‌شود. بر اساس تحلیلی که تحلیلگری با نام مستعار بیکسلی در TradingView به اشتراک گذاشته است، پیش بینی قیمت ماتیک ممکن است افزایش بی‌سابقه‌ای پیدا کند و احتمالاً تا 7 هزار و 800 درصد به قیمت هدف ۵۵ دلار صعود کند.

وضعیت فعلی قیمت ارز دیجیتال ماتیک چیست؟

در حال حاضر، قیمت ارز دیجیتال ماتیک حوالی نرخ ۰.۷ دلار در نوسان است و به طرز چشمگیری عقب‌تر از همتایان خود است. گفتنی است، همتایان این رمز ارز به اوج‌های جدیدی در سال 2024 دست یافته‌اند. با این حال، تحلیل بیکسلی نشان می‌دهد ماتیک در یک نقطه حساس قرار دارد و روی خط روندی است که در صورت شکست، می‌تواند آغازگر یک مسیر صعودی جالب توجه باشد. رفتار قیمت حول این خط روند حیاتی است. ناتوانی در شکست خط روند به وسیله قیمت می‌تواند منجر به کاهش‌های بیشتر شود، اما یک شکست موفقیت‌آمیز می‌تواند یک رالی بزرگ‌تر را آغاز کند.

ezgif-6-5a0c36d298

اهداف بالقوه سناریو پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ماتیک کدام‌اند؟

با کشیدن خطوط موازی با اوایل روزهای اتریوم، سناریو خوش‌بینانه بیکسلی برای ماتیک بازتاب الگوهای رشد بالقوه‌ای است که روند صعودی فضای رمز ارز را تکرار می‌کند. اگر قیمت ماتیک خط روند خود را بشکند، اولین هدف قیمتی قابل توجه ۱.۲ دلار خواهد بود که نشان‌دهنده افزایش ۷۰ درصدی از سطح فعلی آن است. اهداف بلندپروازانه‌تر در ۵.۴ دلار تنظیم شده‌اند که افزایش بیش از ۶۵۰ درصدی را نشان می‌دهد، و هدف نهایی ۵۵ دلار است که نشان‌دهنده افزایش شگفت‌انگیز ۷۸۰۰ درصدی خواهد بود.

نگرانی‌ها درباره اندیکاتورهای تکنیکال چقدر درست است؟

با وجود پیش‌بینی صعودی، تمام تحلیلگران در مورد آینده قیمت ماتیک به توافق نرسیده‌اند. یک تحلیلگر دیگر ظهور یک تقاطع مرگ را در نمودار هفتگی ماتیک نشان داده است. این تقطع نشان‌دهنده احتمال کاهش قیمت تا ۷۰ درصد است که می‌تواند ارزش ماتیک را به زیر ۰.۲ دلار کاهش دهد. چنین کاهشی می‌تواند تاثیر چشمگیری بر سرمایه‌گذاران بگذارد و زیان‌های موجود را تشدید کند.

روند بازار و چشم‌انداز آینده نشان‌دهنده چیست؟

تحلیل‌های متضاد در زمانی تب‌وتاب گرفته‌‌اند که بازار رمز ارزها نشانه‌هایی از بهبود را بازتاب می‌کند. شایان ذکر است جهت بازار به‌شدت بر مسیر آلت‌کوین‌هایی مانند ماتیک تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین، به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران توصیه می‌شود این تحولات را به‌دقت زیر نظر داشته باشند، زیرا در این شرایط اندیکاتورهای تکنیکال نتایج متفاوتی ارائه می‌دهند.

در حالی که جامعه رمز ارز به بحث در مورد پتانسیل پالیگان ادامه می‌دهد، هنوز مشخص نیست که آیا قیمت ماتیک، مسیر پیش‌ بینی‌شده از سوی بیکسلی را برای رسیدن به سقف‌های جدید دنبال خواهد کرد یا تحت فشارهای نزولی تسلیم خواهد شد. آنچه روشن است اینکه تحرکات قیمت نزدیک خط روند مذکور، حیاتی و برای تعیین چشم‌انداز آینده قیمت ماتیک برای سرمایه‌گذاران مهم خواهد بود.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.