فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۱۸۶

پرداخت پول گندمکاران و حقوق بازنشستگان در اولویت دولت چهاردهم قرار دارد

پرداخت پول گندمکاران و حقوق بازنشستگان در اولویت دولت چهاردهم قرار دارد

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه تلاش می کنیم مشکلات مردم را کاهش دهیم، گفت: پرداخت پول گندمکاران یا حقوق بازنشستگان در اولویت کار دولت قرار دارند.

به گزارش تجارت نیوز،

 شهرام دبیری در مصاحبه با رادیو اربعین با اشاره به آغاز کار فعالیت دولت چهاردهم تصریح کرد: از نمایندگان مجلس تقدیر و تشکر می‌کنم که به پیام وفاق ملی رئیس جمهور جواب مثبت دادند و به کل کابینه رای مثبت دادند. امیدواریم دولت و مجلس با وفاق ملی و همکاری یکدیگر و همچنین با برنامه‌ریزی صحیح کارهای مثبتی برای پیشرفت کشور انجام دهند.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم مشکلات مردم را کاهش دهیم تا آنها از نزدیک نتیجه این تلاش‌ها را ببینند تا متوجه شوند کارهای خوبی برای آنها انجام شده است. ما بر اساس اسناد بالادستی امور کشور را به پیش می‌بریم البته برخی مسائل دارای اولویت هستند که تلاش داریم هرچه زودتر آنها را انجام دهیم از جمله پرداخت پول گندمکاران یا حقوق بازنشستگان که در اولویت کار دولت قرار دارند.

دبیری همچنین اظهار کرد: امیدواریم با فضای وفاق ملی که در کشور ایجاد شده، بتوانیم برای حل مشکلات اقتصادی مردم که در اولویت کاری دولت قرار دارند، اقدامات مناسبی انجام دهیم.

وی در پایان از زائرین اربعین حسینی خواست که برای موفقیت دولت و دولتمردان در انجام وظایف خود دعا کنند.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.