فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۲۴۸

درآمدزایی «فایرا» در سراشیبی قرار گرفت

 درآمدزایی «فایرا» در سراشیبی قرار گرفت

شرکت آلومینیوم ایران در مردادماه سال جاری درآمد عملیاتی ۱۲۴۹ میلیارد تومانی به ثبت رساند که نسبت به ماه گذشته ۲۹ درصد کاهش و در مقایسه با مردادماه سال گذشته کاهش ۲۳ درصدی داشت.

به گزارش تجارت نیوز،

 شرکت آلومینیوم ایران در مردادماه سال جاری درآمد عملیاتی ۱۲۴۹ میلیارد تومانی به ثبت رساند که نسبت به ماه گذشته ۲۹ درصد کاهش و در مقایسه با مردادماه سال گذشته کاهش ۲۳ درصدی داشت.

طی ۵ ماه گذشته نیز درآمدهای این شرکت فلزی به ۸٣٨٨ میلیارد تومان رسید که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشت. 

نمودار ۱

شرکت آلومینیوم ایران در پنجمین ماه سپری‌شده از سال جاری درآمدی که به دست آورد از فروش محصولات در بازارهای داخلی و صادراتی بود و بیشترین درآمد "فایرا" این دوره یک‌ماهه نیز در بازار داخلی با یک هزار و ۴۲ میلیارد تومان حاصل ‌شد که ۸۳ درصد از کل درآمد ماهانه را در برگرفته است.

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید این شرکت فلزی پس از اردیبهشت‌ماه یک مسیر نزولی را پیش گرفته است و کماکان به ادامه می‌دهد.

نمودار۲

درآمدزاترین محصول آلومینیوم ایران در مردادماه مربوط به فروش «شمش خالص» با ۹۷۵ میلیارد تومان بود که در بازار داخلی به فروش رسیده است.

شرکت آلومینیوم ایران در مردادماه سال جاری ۹۱۳۴ تن از محصولات خود را به فروش رساند که بیشترین سهم فروش طی این ماه در بازار داخلی با ۷ هزار و ۲۶۰ تن بود. پرفروش‌ترین محصول "فایرا" در مردادماه مربوط به محصول «شمش خالص» با ۶ هزار و ۸۴۰ تن بود و نرخ فروش این محصول ۱۴۲ میلیون تومان در ازای هر تن اعلام‌ شد.

منبع : بیدار بورس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.