کد مطلب: ۸۹۶۰۳۹

۵۰۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده در تهران کشف شد

۵۰۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده در تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف احتکار بیش از ۵ هزار حلقه لاستیک خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل احتکار کالا در محدوده شهرری شدند.

وی افزود: با توجه به کمبود لاستیک با نرخ دولتی در بازار باعث شده بسیاری از خریداران لاستیک دولتی با مشکل مواجه شوند و قیمت لاستیک در بازار غیر رسمی با قیمت‌های بسیار بالایی عرضه می شود. از این رو بسیاری از دلالان و سودجویان جهت منفعت خود اقدام به احتکار و ایجاد اخلال در این حوزه شده که در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری لاستیک‌های دولتی در انباری در شهرری احتکار و دپو شده است.

 افشاری گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی کردند که مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی عمومی بوده که  در آن مقادیری انواع لاستیک سواری سبک، نیمه سنگین و سنگین در محل دپو و این کالاها در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالاها شامل بیش از 5 هزار حلقه انواع لاستیک سواری سبک، نیمه سنگین و سنگین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.