فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۹۳۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت گوشت قرمز ۸ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد

قیمت گوشت قرمز 8 شهریور 1403 اعلام شد

قیمت گوشت قرمز امروز 8 شهریور 1403 اعلام شد. براساس داده‌های منتشرشده قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است. اما کدام یک از اقلام گوشت بیشترین و کدام کمترین قیمت را میان سایر انواع گوشت دارند؟

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت گوشت قرمز امروز 8 شهریور 1403 اعلام شد. براساس داده‌های منتشرشده گوشت خورشتی گوسفندی بدون استخوان و بدون چربی با قیمت 634 هزار تومان، فیله گوسفندی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع گوشت با قیمت 980 هزار تومان و شقه گوسفندی با قیمت 719 هزار تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد 634 هزار تومان، استیک گوشت 95 درصد 236 هزار تومان و گردن گوسفندی هم 689 هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار به فروش می‌رسد.

ران ممتاز گوسفندی به قیمت 910 هزار تومان در بازار توزیع می‌شود. همچنین ماهیچه گوسفندی هم همچنان جزء گران‌ترین انواع گوشت است و با قیمت یک میلیون و 110 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بهای گردن گوسفندی هم به‌عنوان یکی از انواع پرطرفدار گوشت قرمز 689 هزار تومان است. قلوه‌گاه گوسفندی هم همچنان با قیمت 193 هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.  

سردست گوسفندی بره هم 737 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم ارزش‌گذاری شده است. راسته با استخوان گوسفندی هم قیمتی برابر با 358 هزار تومان به ازای هرکیلوگرم توزیع می‌شود.

بررسی قیمت گوشت قرمز طی یک هفته اخیر

یررسی قیمت‌ها حاکی از آن است که قیمت تمام اقلام گوشت طی یک‌هفته گذشته تغییری نداشته و همچنان ثابت باقی‌مانده است. در میان قیمت‌های اعلام شده، ماهیچه گوسفندی بالاترین قیمت را میان سایر اقلام گوشت دارد. از طرفی قلوه‌گاه گوسفندی سنگسر و شهمیرزاد هم با قیمت 193 هزار تومان کمترین قیمت را میان اقلام مختلف گوشت دارد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه بازار کالا در تجارت‌نیوز مراحعه کنید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.