کد مطلب: ۸۸۰۴۵۶

عرضه بیش از ۵۶ هزار تن فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی

عرضه بیش از ۵۶ هزار تن فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی

 بورس انرژی ایران امروز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ میزبان عرضه بیش از ۵۶ هزار و ۱۰۶ تن فرآورده هیدروکربوری است که از این میزان بالغ بر ۲۴ هزار و ۹۶۵ تن آن مربوط به عرضه‌های رینگ صادراتی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا با عرضه چهارهزار تن هیدروکربن سنگین، سه هزار تن رافینیت و یک‌هزار و ۵۰۰ تن گازمایع در صدر فهرست عرضه‌کنندگان می‌نشیند.

پس از آن شرکت پالایش نفت اصفهان با عرضه بیش از هفت هزار و ۷۶۵ تن حلال ۴۰۲ و پنج هزار تن گاز مایع و پالایش نفت کرمانشاه با عرضه سه هزار تن نرمال بوتان در رده‌های بعدی قرار دارند.

گفتنی است پتروشیمی تبریز نیز ۵۰۰ تن برش هیدروکربن‌های ۵کربنه و بالاتر و ۲۰۰ تن پنتان در رینگ صادراتی امروز عرضه می‌کند.

بورس انرژی ایران امروز در رینگ داخلی نیز میزبان عرضه بیش از ۳۱ هزار و ۱۴۱ تن فرآورده است.

پالایش نفت اصفهان با عرضه هشت هزار تن آیزوریسایکل و پالایش نفت کرمانشاه با عرضه ۶ هزار تن ته‌مانده برج تقطیر و هزار و ۵۰۰ تن نفتای سبک بیش‌ترین میزان عرضه را در رینگ داخلی خواهند داشت.

پتروشیمی بوعلی‌سینا نیز سه هزار تن رافینیت و سه هزار تن هیدروکربن سنگین در این رینگ عرضه کرده‌است و در رده سوم قرار می‌گیرد.

شرکت نفت ایرانول سه هزار و ۴۲ تن اکستراکت سنگین و ۷۰۲ تن اکستراکت سبک را در فهرست عرضه‌های رینگ داخلی قرار می‌دهد.

نام شرکت پالایش نفت تهران با عرضه یک‌هزار تن گاز مایع، ۷۰۰ تن آیزوریسایکل و بیش از ۵۸۱ تن حلال ۴۰۲ بین عرضه‌کنندگان قرار می‌گیرد.

شرکت پتروشیمی بندر امام هم ۳۰۸ تن برش سنگین و ۱۲۰ تن MTBE را در رینگ داخلی امروز عرضه می‌‌کند.

گفتنی است شرکت پالایش گاز خانگیران دو هزار و ۲۴ تن میعانات گازی، فولاد خوزستان ۶۱۶ نیتروژن مایع، فولاد خوزستان ۳۰۸ تن اکسیژن مایع، شرکت فجر انرژی خلیج فارس ۲۰۰ تن نیتروژن مایع و پتروشیمی رازی نیز ۴۰ تن میعانات گازی در رینگ داخلی امروز عرضه‌ می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.