فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۳۲۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

پایان بورس امروز ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / دنده عقب بازار سهام!

شاخص کل بورس ۵ هزار و ۴۸۶ واحد افزایش یافت / شاخص هم‌وزن ۰.۱۴ درصد رشد کرد/ ارزش معاملات خرد به ۲,۰۷۳ میلیارد تومان رسید / حجم معاملات خرد ۴.۷ میلیارد برگه سهم شد / ۲۰۷ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد

پایان بورس امروز 30 مرداد 1403 / دنده عقب بازار سهام!

معاملات بازار سهام امروز تحت تاثیر از شایعه کاهش سقف اهرم در صندوق‌های اهرمی بسته شد و شاخص‌های بورسی پس از سه روز منفی شدند.

به گزارش تجارت نیوز،

معاملات امروز سهام در خلاف جهت کندل معاملاتی روز گذشته بسته شد و در پایان بورس امروز، شاخص کل با کاهش پنج هزار و 486 واحدی که معادل 0.27 درصد این شاخص است، روبه‌رو شد. بر این اساس، شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و 32 هزار واحدی ایستاد.

در طرف دیگر، قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار سهام نیز کاهش داشته است؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز 896 واحد که معادل 0.14 درصد این شاخص است، کاهش ارتفاع داد و به سطح 638 هزار واحد رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری، حجم معاملات را 4.7 میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را دو هزار و 73 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

30 مرداد بورس

ورود و خروج پول حقیقی

تراز پول حقیقی در سهام، مانند روز معاملاتی گذشته، امروز منفی بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود 207 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شده است. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد، اینکه تا لحظه تنظیم این گزارش حدود 6 میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.