فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۷۳۱۰۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت بیت کوین در نزدیکی سطح ۲۷ هزار دلار

پیش بینی قیمت بیت کوین در نزدیکی سطح 27 هزار دلار

با تثبیت بیت کوین در حدود 26 هزار و 800 دلار، تعداد بیشماری از معامله‌گران به مسیر صعودی قیمت امیدوار شده‌اند. اخبار و رویدادهای پیش روی بازار کریپتو، فرصت‌ها و چالش‌هایی را در سناریوهای پیش بینی قیمت بیت کوین نشان می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سناریوهای پیش بینی قیمت بیت کوین که در حال حاضر در نزدیک سطح محوری 27 هزار دلار قرار دارد، سرمایه‌گذاران زیادی را در مورد زمان مناسب برای انجام حرکت اصلی خود در انتظار گذاشته است.

با تجزیه و تحلیل داده‌های 28 سپتامبر، بیت کوین با قیمت 26 هزار و 938 دلار معامله می‌شود. در طی 24 ساعت گذشته، حجم قابل توجهی در حدود 8.47 میلیارد دلار معامله کرده است که نشان دهنده کاهش اندک نزدیک به 1درصدی است.

در چشم انداز گسترده‌تر بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین به طور ثابت رتبه اول خود را در CoinMarketCap حفظ کرده است. ارزش بازار زنده این ارز دیجیتال نیز به طور چشمگیری در حدود 525.29 میلیارد دلار قرار گرفته است.

از نظر معیارهای عرضه این کوین، بازار در حال حاضر میزبان حدود 19.5 میلیون کوین BTC در گردش فعال است که سقف عرضه آن 21 میلیون کوین تعیین شده است.

نمودار پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار پیش بینی قیمت بیت کوین - منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت بیت کوین

با بررسی تکنیکال نمودار پیش بینی قیمت بیت کوین، بر اساس چشم انداز نمودار 4 ساعته، نقطه محوری بیت کوین سطح 26 هزار و 6299 دلار است. در مسیر صعودی، مقاومت ابتدایی در حدود سطح 27 هزار و 116 دلار و سپس مقاومت بعدی در 27 هزار و 972 دلار و 29 هزار و 305 دلار قرار دارد.

در سمت دیگر روند، بیت کوین کف خود را در 25 هزار و 767 دلار تشکیل داده و پس از آن مناطق حمایت عمیق‌تری در حدود 25 هزار و 277 دلار و سپس 23 هزار و 966 دلار تثبیت کرده است.

از نقطه نظر اندیکاتورهای مهم بازار، شاخص قدرت نسبی (RSI) اکنون در حدود 58 قرار داشته و به تشدید احساسات صعودی در بازار اشاره می‌کند.

علاوه بر این، وضعیت فعلی بیت کوین درست بالاتر از 50 EMA میانگین متحرک نمایی 50 روزه در 26 هزار و 636 دلار، روند صعودی کوتاه مدت را بیشتر تقویت می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته که از نمودارها نمایان می‌شود، وجود مقاومت خط روند نزولی است که حول مرز 27 هزار و 250 دلار در نوسان است.

رشد بالقوه قیمت در بالای این مرز مشخص شده می‌تواند نوید یک رالی صعودی مجدد برای بیت کوین باشد. وضعیت فعلی بیت‌کوین یک سیگنال خرید استراتژیک بالاتر از مرز 26 هزار و 600 دلار یا یک سیگنال فروش در زیر سطح مذکور توصیه می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.