فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۰۹۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

صعود قیمت بیت کوین به بالای سطح ۳۷ هزار دلار

صعود قیمت بیت کوین به بالای سطح 37 هزار دلار

رشد قیمت بیت کوین و پیش‌بینی‌های وال استریت در مورد صندوق‌های قابل معامله این ارز دیجیتال، افزایش ارزش بیت کوین را برانگیخته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در تحولی قابل توجه در دنیای ارزهای رمزپایه، قیمت بیت کوین به ۳۷,۴۴۴ دلار رسیده است که نشان‌دهنده افزایش نزدیک به ۱ درصد در روز سه‌شنبه است. این جهش، نشانگر اعتماد قوی سرمایه‌گذاران و فعالیت پویای بازار است. افزایش ارزش بیت کوین، هم‌زمان با رویدادهای کلیدی در فضای رمزارزها رخ داده است، به‌ویژه یخ‌زدایی بی‌سابقه ۲۲۵ میلیون دلاری USDT توسط تتر در پی تحقیقات وزارت دادگستری ایالات متحده که به عنوان «بزرگ‌ترین یخ‌زدایی تاکنون USDT» توصیف شده است.

در عین حال، بیت کوین با شکست رکورد خود در تعداد معاملات روزانه، خبرساز شده است. در روز یکشنبه، شبکه این رمز ارز بیش از ۷۱۰,۰۰۰ معامله را تأیید کرده که نشان‌دهنده پذیرش و کاربرد عملی فزاینده آن است.

دستاوردهای اخیر بیت کوین توجه تحلیلگران وال استریت را به خود جلب کرده‌ است. به‌طوری که اکنون پتانسیل رسیدن ارزش بازار صندوق‌های قابل معامله (ETF) بیت کوین را به ۱۰۰ میلیارد دلار پیش‌بینی می‌کنند و این امر جایگاه بیت کوین در سبد سرمایه‌گذاری‌های اصلی را تثبیت کرده است.

دستاورد رکوردشکنی بیت کوین در معاملات

بیت کوین در آخر هفته با تأیید رکورد ۷۱۰,۵۷۹ معامله در یک روز، به یک نقطه عطف قابل توجه دست یافته و رکورد قبلی خود که در سپتامبر ۲۰۲۳ تنظیم شده بود را پشت سر گذاشته است. این امر به لطف نرخ هش بسیار قوی شبکه، ۴۸۰ اگزاهش در ثانیه، امکان‌پذیر شده است.

به طور همزمان، بخش زیادی از این معاملات منجر به افزایش کارمزدهای ماینرها و ایجاد تاخیر در بیش از ۲۰۰,۰۰۰ معامله شده است. با وجود افزایش هزینه‌های معامله، این تحولات نشان‌دهنده علاقه قوی سرمایه‌گذاران و یک نگرش صعودی در بازار بیت کوین هستند.

پیش‌بینی خوش‌بینانه وال استریت برای ETF بیت کوین

مفهوم صندوق‌های قابل معامله بیت کوین در میان سرمایه‌گذاران نهادی و فردی مورد توجه قرار گرفته است. Bloomberg Intelligence  پیش‌بینی می‌کند که غول‌های مالی مانند  BlackRock، Fidelity  و Invesco  می‌توانند ارزش بازارETF‌های بیت کوین را به ۱۰۰ میلیارد دلار برسانند. با توقع تأیید  ETF‌های بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تا اواسط ژانویه، قیمت بیت کوین در ماه گذشته 30 درصد افزایش یافته و به بالاترین حد سالانه خود رسیده است.

ezgif-4-096a61f769

پیش بینی قیمت بیت کوین

بیت کوین، الگوی تثبیت را به نمایش می‌گذارد و همانطور که در نمودار 4 ساعته مشاهده می‌شود، در حدود 37 هزار و 381 دلار معامله می‌شود. شاخص‌های تکنیکال یک خوش بینی محتاطانه را در بین فعالان نشان می‌دهند. شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی سطح متعادل 58 قرار دارد. این ثبات در RSI نشان‌دهنده دوره‌ای از تعادل است که در آن فشارهای خرید و فروش به طور مساوی قرار دارند.

میانگین متحرک نمایی 50 (EMA) در نمودار 4 ساعته حدود 36 هزارو 617 دلار است که سطح حمایت پویایی را ارائه می‌دهد. در صورت تداوم تثبیت قیمت، بیت کوین می‌تواند به سمت آزمایش مقاومت فوری خود در 37 هزار و 800 دلار حرکت کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.