کد مطلب: ۸۹۱۷۵۵

هواوی در رقابت با اپل روی هدست واقعیت ترکیبی خود کار می‌کند

هواوی در رقابت با اپل روی هدست واقعیت ترکیبی خود کار می‌کند

طبق گزارش‌های منتشرشده، ظاهراً هواوی نیز در حال کار روی هدست واقعیت ترکیبی خود است تا با اپل ویژن پرو رقابت کند. درست مانند Vision Pro اپل، هدست آینده هواوی نیز یک دستگاه پوشیدنی سطح بالا خواهد بود که اکنون بری جزئیات آن فاش شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، غول فناوری چین در حال توسعه یک هدست واقعیت ترکیبی است که همچنین از یک چپست پرچمدار بهره خواهد برد. استفاده از پردازنده سطح بالا باعث می‌شود تا این هدست یک تجربه همه‌جانبه‌تر را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

همچنین انتظار می‌رود تا هواوی برای این دستگاه از مکانیزم خنک‌کننده قدرتمندی استفاده کند که دغدغه اصلی این دسته از محصولات یعنی اتلاف حرارتی را برطرف می‌کند.

در ادامه این گزارش همچنین اشاره شده که هدست واقعیت ترکیبی هواوی دارای یک ماژول باتری خارجی خواهد بود، درست مانند اپل ویژن پرو. به جز موارد اشاره‌شده هیچ جزئیات دیگری در مورد این دستگاه فاش نشده است.

در همین حال، آنر که قبلاً زیرمجموعه هواوی بوده است نیز ظاهراً روی یک هدست واقعیت‌ ترکیبی کار می‌کند. این امر نشان می‌دهد که برندهای چینی قصد دارند تا به‌زودی حضور فعالی در صنعت محصولات پوشیدنی پریمیوم داشته باشند و در این زمینه بهتر با اپل رقابت کنند.

زمان عرضه، سایر مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه همچنان نامشخص است. از نظر قیمت نیز با توجه به اینکه گفته‌شده هدست واقعیت ترکیبی هواوی با ویژن پرو اپل رقابت خواهد کرد، می‌توان انتظار داشت که دستگاه چینی قیمت رقابتی‌تری داشته باشد. بنابراین مانند هدست اپل با یک دستگاه حدود 3500 دلاری مواجه نخواهیم بود! هرچند طبق گزارش‌های قبلی غول کوپرتینویی نیز در حال ساخت نسخه ارزان‌تری از هدست خود است که برای کاربران عمومی روانه بازار می‌شود و اولین نسخه بیشتر برای توسعه‌دهندگان ساخته شده است.

 

منبع : دیجیاتو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.