کد مطلب: ۸۹۲۹۸۰

واکنش معاون شهردار تهران به مافیای جمع‌آوری زباله!

واکنش معاون شهردار تهران به مافیای جمع‌آوری زباله!

معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره انتقادها درباره وضعیت نامناسب نظافت شهر تهران و جزییات قرارداد ۱۴ پیمانکار شهرداری تهران پاسخ داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، حسین نظری در پاسخ  به پرسش  درباره  وضعیت نامناسب زباله در تهران گفت: برای ما هم مطلوب نیست اما بنده هر جایی از مناطق بروم و مشکلی باشد برخورد می‌کنم، شاید نمره بالایی نگیریم اما تلاش می‌کنیم به وضعیت مطلوبی برسیم.

وی به خبرنگاران قول بازدید سرزده از برخی مناطق را داد و همچنین تأکید کرد: قرارداد پیمانکاران تغییر کرده و شاید برخی پیمانکاران که در قراردادهای جدید نیستند، کارشکنی کنند.

نظری ادامه داد: البته مدیرعامل سازمان پسماند در خبری گفته بود یک ماهه مشکل نظافت شهر را برطرف می‌کنند که البته این خبر نسجینده بود اما ما قراردادهای جدید را ابلاغ کرده‌ایم و باید به موضوع منصفانه نگاه کنیم نمره ما شاید بیست نباشد اما 15 است .

وی در خصوص جزئیات قراردادهای جدید گفت: قبلا هر ناحیه یک قرارداد داشت اما در حال حاضر هر منطقه یک قرارداد دارد و گاها سه منطقه با یک پیمانکار قرارداد می‌بندند و با این کار پیمانکاران قوی وارد می‌شوند و ما هم بهتر می‌توانیم موضوع را رصد و نظارت را بیشتر می‌کنیم.

 معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که اعضای شورای شهر در دوره های مختلف از وجود مافیا در جمع آوری در دوره های مختلف خبر داده بودند، واکنش شما به این اظهارات چیست، گفت: دوست ندارم درباره مافیا صحبت کنم. 

منبع : دیده بان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.