فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۰۵۴۴

همه چیز در مورد درب استیل پلاست

همه چیز در مورد درب استیل پلاست

در یک ساختمان درب‌های بسیار متنوعی مانند درب ضد سرقت، درب ورودی ساختمان، درب اتاقی، پارکینگ و... به کار برده می‌شوند. بدیهی است که هر کدام از این انواع، کاربرد خاص خودشان را دارند و دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. به عنوان مثال محصولی با نام ضد سرقت، در بخش ورودی واحد شما قرار خواهد گرفت. این محصول ویژگی‌های خاص خود را دارد و کاربرد آن این است که از ورود سارقین به محل شما جلوگیری می‌نماید.

درب استیل پلاست یکی از انواع بسیار مقاوم و مستحکم است. در واقع درب اتاقی، خود به چند مدل تقسیم می‌شود که یکی از آن مدل‌ها، درب استیل پلاست است. دژ که یکی از برترین و بزرگترین تولیدکنندگان انواع درب در سراسر کشور محسوب می‌شود، در ادامه نکاتی را در مورد این محصول در اختیار شما قرار خواهد داد تا با آگاهی بیشتر و اطمینان خاطر برای خرید آن اقدام نمایید.

درب استیل پلاست چیست؟

این محصول یکی از انواع درب اتاقی می‌باشد که استحکام بسیار بالایی دارد. این یعنی درب استیل پلاست در برابر تخریب ضربه و شکست از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهد. این مقاومت بالا حتی در برابر حرارت نیز وجود دارد. ممکن است با شنیدن نام درب اتاقی با خود فکر کنید که از این محصول فقط در منازل یا شرکت‌ها استفاده می‌شود اما برخلاف تصور شما معمولاً از درب استیل پلاست در مکان‌های پر تردد و پر رفت و آمد بهره می‌برند. ظاهر این کالا بسیار ساده است و همین سادگی باعث زیبا بودن آن شده است.

کاربرد درب استیل پلاست

همان‌طور که ذکر شد از این درب در مکان‌های پرتردد استفاده می‌شود. این مکان‌ها شامل مدارس، مراکز درمانی، دانشگاه‌ها، انبارها، موتورخانه‌ها، مراکز تجاری، ساختمان‌های اداری، بیمارستان‌ها، کارخانه‌ها و... می‌شود. از آنجا که این محصول دارای استحکام و مقاومت بالایی است، در مکان‌های پرتردد نصب می‌شود. جالب است بدانید درب استیل پلاست علاوه بر استحکام در برابر ضربه و تخریب، در مقابل رطوبت نیز مقاومت بالایی خواهد داشت؛ به همین منظور می‌تواند به عنوان درب سرویس بهداشتی نیز مورد مصرف قرار گیرد.

در2

ویژگی‌ درب استیل پلاست

این محصول مانند هر درب دیگری دارای اجزای مختلفی می‌باشد که با در کنار هم قرار گرفتن آنها، کالای مستحکم خواهیم داشت. ورق آهن گالوانیزه در ساخت درب استیل پلاست به کار می‌رود. در واقع همین جنس است که باعث مستحکم بودن آن در برابر شرایط محیطی و ضربه و تخریب می‌شود. ورق آهن گالوانیزه‌ای که در درب استیل پلاست به کار می‌رود، ضد زنگ نیز هست. باید بدانید که این محصول بیشتر اوقات، عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی نیز می‌باشد؛ به بخش داخلی درب استیل پلاست، فوم پلی یورتان تزریق خواهد شد تا بتواند در برابر حرارت و صدا نیز از خود مقاومت نشان دهد.

تا به حال متوجه شدیم که این نوع درب اتاقی، خصوصیات و ویژگی‌هایی تا حدی شبیه به درب ضد سرقت نیز دارد. زیرا درب ضد سرقت هم در برابر حرارت و صدا و هم در برابر تخریب از خود مقاومت زیادی نشان می‌دهد. لولا‌های درب استیل پلاست غالباً از جنس فولاد هستند و استحکام بسیار بالایی دارند. رنگی که معمولاً برای این کالا به کار می‌رود، الکترواستاتیک است. البته حتماً باید این موضوع را بدانید که این محصول بر اساس کاربردی که دارد، می‌تواند از سه نوع پیش رنگ شده‌، روکش‌دار‌، گالوانیزه و یا الکتروگالوانیزه باشد.

در3

مزایای درب استیل پلاست

هر نوع دربی ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارد. این موضوع در مورد درب استیل پلاست نیز صدق می‌کند. با هم مروری بر مزایای این محصول خواهیم داشت. مقاومت این درب در برابر رطوبت و البته ضربه و تخریب فقط یکی از مزایای آن محسوب می‌شود. باید بدانید که دوام و عمر آن نیز بسیار بالا است. همان‌طور که ذکر شد این کالا در برابر حرارت و سر و صدا عایق خوبی خواهد بود. در واقع یکی از دلایلی که از آن در مدارس و آموزشگاه‌ها استفاده می‌شود، همین عایق بودن در برابر صدا است. با استفاده از درب استیل پلاست متوجه خواهید شد که دما به راحتی از فضایی به فضای دیگر منتقل نمی‌شود؛ دلیل آن نیز همان عایق حرارتی است که در موردش توضیح دادیم.

این کالا ضد زنگ است و می‌توان بدون نگرانی از خوردگی و زنگ‌زدگی، از آن استفاده کرد. تنوع روکش‌هایی که روی درب استیل پلاست کار می‌شود نیز می‌تواند مزیت دیگر آن باشد. در واقع به دلیل تنوع این روکش‌ها هست که ما همواره این محصول را با ظاهری ساده‌، زیبا و شیک مشاهده خواهیم کرد. باید بدانید که شما می‌توانید این کالا را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف خریداری نمایید. یکی از فاکتورهایی که هنگام خرید هر محصولی به آن توجه زیادی می‌کنیم، قیمت است. قیمت این نوع درب اتاقی یعنی درب استیل پلاست با توجه به مزایای زیادی که دارد، بسیار مناسب است و خرید آن مقرون به صرفه می‌باشد.

مقاومت بالا

در ویژگی‌های مربوط به درب استیل پلاست متوجه شدیم که این محصول در برابر ضربه و تخریب، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر آن در شرایط محیطی مانند رطوبت نیز بسیار خوب عمل خواهد کرد یعنی آب، بخار آب و رطوبت محیط روی این درب تأثیر منفی نخواهد گذاشت و آن را خراب نخواهد کرد. به همین منظور است که در استخر، حمام یا سرویس بهداشتیِ ساختمان‌های پرتردد از آن استفاده خواهد شد. همان‌طور که گفته شد این کالا تا حدی عایق حرارت و عایق صدا نیز هست.

خرید درب استیل پلاست

حالا که می‌دانیم این محصول چیست و چه کاربردی دارد، می‌توانیم برای خرید درب استیل پلاست اقدام نماییم. شرکت دژ یکی از برترین تولیدکنندگان انواع درب در تهران و سطح کشور به شمار می‌آید. شما می‌توانید درب استیل پلاست را با ابعاد مد نظر خودتان به صورت تک لنگه، یک و نیم لنگه و یا دو لنگه در بهترین قیمت به دژ سفارش دهید. امکان نصب قفل‌های مستحکم نیز در این محصول وجود خواهد داشت تا امنیت محیط داخلی را بالا رود. به وب‌سایت دژ مراجعه نمایید و از تمامی محصولات این فروشگاه اینترنتی دیدن کنید. کارشناسان دژ همواره پاسخ‌گوی سوالات شما خواهند بود و می‌توانید با آنها مشاوره رایگان نیز داشته باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.