خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۲۲۹۴

اهمیت تعیین سطح زبان انگلیسی در آموزش آنلاین زبان

اهمیت تعیین سطح زبان انگلیسی در آموزش آنلاین زبان

برای شروع یادگیری زبان انگلیسی، اولین قدم تعیین سطح زبان انگلیسی است. سپس، بر اساس سطحی که برای شما تعیین شده است در جهت استفاده بهینه از زمان، هزینه و موارد اینچنینی، می‌توانید برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی و یا شرکت در کلاسهای حضوری اقدام کنید.

یادگیری زبان انگلیسی یکی از اموری است که هرگز نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت. امروزه، به یمن گسترش اینترنت بسیاری از ارتباطات به راحتی انجام می‌شود و با توجه به این موضوع که زبان انگلیسی به‌عنوان یک زبان جهانی شناخته شده است، شما درصورتی می‌توانید ارتباطات خود را قوی سازید که به آن تسلط داشته باشید. برای شروع یادگیری زبان انگلیسی، اولین قدم تعیین سطح زبان انگلیسی است. سپس، بر اساس سطحی که برای شما تعیین شده است در جهت استفاده بهینه از زمان، هزینه و موارد اینچنینی، می‌توانید برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی و یا شرکت در کلاسهای حضوری اقدام کنید.

تعیین سطح زبان انگلیسی

امروزه تعیین سطح زبان انگلیسی دستخوش تغییرات زیادی شده است و دیگر شما مانند گذشته مجبور نیستید که وقت حضوری بگیرید و سپس مدت زیادی را در آموزشگاه منتظر بمانید تا آزمون تعیین سطح شما انجام شود. اگر برای یادگیری زبان انگلیسی به یک موسسه معتبر مراجعه  می کردید بهتر است بدانید تعیین سطح زبان کاملا آنلاین و به صورت غیر حضوری نیز برگزار می شود و دیگر نیازی نیست که ساعت‌ها در ترافیک بمانید و استرس زیادی را تحمل کنید. همچنین، در تمامی موسسات معتبر تعیین سطح رایگان می باشد.

97 (1)

چرا باید تعیین سطح بدهیم؟

اکنون ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که تعیین سطح زبان به چه دردی می‌خورد؟! باید بدانید درصورتی ‌که شما به سطحی از کلاس بروید که برای شما مناسب نیست، هم وقت و زمان شما هدر می‌ رود و هم ممکن است از یادگیری زده شوید. در نتیجه، موسسات معتبر آموزش زبان امکان برگزاری این آزمون را بصورت رایگان برگزار میکنند تا در این راستا خدمات مفیدی را به زبان آموزان خود ارائه دهند. پس منطقی تر آن است که با توجه به توانایی و دانش فعلی خود، پروسه یادگیری را شروع کنید.

98

بخش‌های مختلف آموزش آنلاین زبان انگلیسی

زمانی که شما در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی شرکت می‌کنید، بعد از آن می‌توانید وارد سطحی از آموزش آنلاین زبان انگلیسی شوید که دقیقا متناسب با نیازها و البته توانایی های شما طراحی شده است و این امر به شما کمک می ‌کند به خوبی بتوانید از مزایای کلاس‌ تان بهره‌ مند شوید؛  در ادامه بخش های مهم پروسه یادگیری زبان انگلیسی را برای شما شرح داده ایم، با ما همراه باشید.

گرامر زبان انگلیسی

آیا می دانید گرامر چیست و چه اهمیتی دارد؟ اگر بخواهیم تعریف ساده ای در جواب این سوال به شما ارائه دهیم می توان گفت گرامر همان مجموعه ساختارها و قواعدیست که با توجه به آن جمله بندی های درست و اصولی در زبان شکل میگیرد. اصول و ساختارهایی که پایه یک یادگیری اصولی و استاندارد می باشد. حال که دانستیم گرامر یعنی چی پس یقینا می دانیم این اصول بسیار حائز اهمیت بوده و گرامر را می توان قلب پروسه یادگیری دانست.

بخش اسپیکینگ

برخی از افراد تصور می‌کنند اسپیکینگ مهم‌ترین بخش زبان انگلیسی است و می‌گویند: «ما فقط می‌خواهیم صحبت کردنمان قوی شود ». باید بدانید که البته پس از انجام تعیین سطح و ورود به یک کلاس جامع و حرفه ای تمامی بخش‌های یادگیری زبان شخص نیز تقویت می‌شود.

اگر می‌خواهید اسپیکینگ زبان انگلیسی را به‌ صورت کامل و اصول بیاموزید، باید گرامر را نیز بلد باشید! همانطور که در پاراگراف قبل هم گفتیم، زمانی که شما بر گرامر زبان انگلیسی تسلط نداشته باشید، هرگز نمی‌توانید به خوبی صحبت کنید و با دیگران ارتباط برقرار کنید. این مسئله برای کسانی که می‌خواهند مهاجرت کنند، حیاتی است و آن‌ها باید به آموزش گرامر زبان انگلیسی نیز توجه زیادی داشته باشند تا بتوانند به موفقیت برسند.

بخش لیسنینگ

بخش بعدی بخش شنیداری یا لیسنینگ است. شاید ابتدا این بخش برای شما گیج‌کننده به نظر برسد؛ اما اگر وقت کافی را به این کار اختصاص دهید، به خوبی می‌توانید مهارت لیسنینگ خود را تقویت کنید. زمانی که شما با ساختار یک زبان آشنایی بیشتری دارید، بهتر می‌توانید آن را بشنوید و همین امر می ‌تواند به شما کمک کند مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ باهم رشد بسیار خوبی داشته باشند.

بخش ریدینگ

شاید بتوان گفت ریدینگ یکی از مهم‌ترین بخش‌ هایی است که شما باید توجه زیادی به آن داشته باشید، در غیر این‌صورت ممکن است مزایای زیادی را از دست بدهید. ریدینگ تنها به خواندن یک متن محدود نمی‌شود و باید بخش‌های زیادی مد نظر قرار گیرد. درصورتی‌ک ه هنوز نتوانسته‌اید با ریدینگ خواندن ارتباط برقرار کنید، بهتر است به سراغ داستان ‌های انگلیسی بروید که متناسب با سطح شماست.

بهتر است بدانید شما با تقویت ریدینگ می‌توانید به‌صورت غیرمستقیم اسپیکینگ خود را نیز تقویت کنید؛ زیرا در ریدینگ با لغاتی آشنا می‌شوید که می‌توانید آن‌ها را در حین صحبت کردن به‌ کار ببرید. همچنین، با توجه به این مسئله که دایره لغات شما افزایش پیدا می‌کند، می‌توانید در لیسنینگ نیز مهارت پیدا کنید و این مسئله یک مهارت اساسی به شمار می‌آید.

بخش رایتینگ

زمانی می‌توانید رایتینگ ‌های خود را به خوبی انجام دهید که دایره لغات شما زیاد باشد. بهتر است بدانید کسانی که می‌خواهند به کشورهای انگلیسی‌ زبان مهاجرت کنند و در دانشگاه‌ ها تحصیل کنند، باید به این مهارت توجه زیادی داشته باشند؛ زیرا رایتینگ می‌تواند پایه‌ ای برای پروپوزال‌ نویسی درآینده باشد.

برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تعیین سطح زبان انگلیسی و اهمیت آن در اختیار شما قرار دهیم. اگر به دنبال موسسه معتبری برای انجام آزمون تعیین سطح رایگان و شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی هستید می‌توانید به موسسه نوگولرن مراجعه کنید و از اساتید متخصص و ارزشمندی که در این موسسه حضور دارند، بهره ببرید و پایه‌های زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. گروه نوگولرن اولین تولید کننده اپلیکیشن ویدیو محور آموزش زبان انگلیسی در ایران با کیفیت جهانی می باشد، کافیست آنها را در گوگل سرچ کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.