خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۲۳۵۰

تجیار؛ اولین پلتفرم جامع بازرگانان ایرانی

تجیار؛ اولین پلتفرم جامع بازرگانان ایرانی

تجیار با هدف ساختن یک محیط پویا برای تاجران و همه کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، همچنین آسان‌تر کردن فرآیندهای تجاری در سال 1402 با یک ایده نو متولد شد.

 تجیار با هدف ساختن یک محیط پویا برای تاجران و همه کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، همچنین آسان‌تر کردن فرآیندهای تجاری در سال 1402 با یک ایده نو متولد شد. این روزها سایت تجیار یک مرجع معتبر برای انجام فعالیت‌های بازرگانی مانند پیدا کردن تعرفه و ارزش گمرکی کالای وارداتی، بدست آوردن مبلغ اظهارنامه و اطلاع سریع از بخشنامه‌ها و قوانین تازه تصویب شده در تجارت ایران به حساب می‌آید.

امکانات تجیار:

90

 

  • جستجوی هوشمند تعرفه کالا

بازرگانان تا امروز برای پیدا کردن مشخصات کالای وارداتی خود مثل تعرفه کالا، ارزش‌های گمرکی، مجوزهای ترخیص، اولویت‌های کالایی، مجاز بودن یا نبودن واردات کالا، تخصیص ارز و سایر ضوابط تجاری کالا به صورت حضوری با مراجعه به گمرک استعلام می‌گرفتند. همچنین جستجو در کتاب حجیم و سنگین مقررات واردات و صادرات مربوط، استفاده از برخی سامانه‌های رسمی از دیگر راه‌های به دست آوردن این اطلاعات بود که پیچیدگی‌های خاص خود را داشت. تجیار برای حل این مشکل یک ابزار کاربردی را با عنوان تعرفه‌های گمرکی طراحی کرده تا بازرگانان فرآیند سخت و زمانبر پیدا کردن تعرفه و اطلاعات مهم کالای وارداتی را تنها با جستجوی نام کالا در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهند. 

  • جستجوی هوشمند ارزش کالاهای صادراتی

در گذشته صادرکنندگان ایرانی برای پیدا کردن ارزش کالایی که قصد صادرات آن را داشتند به صورت حضوری به گمرکات مراجعه یا با رفتن به سامانه رسمی گمرک ایران فایلی حجیم دریافت می‌کردند. یافتن کالای صادراتی در میان این همه ردیف کالا برای تاجران کار خسته‌کننده‌ای بود به همین دلیل است که تجیار با تولید ابزاری ساده این امر پیچیده را به یک پروسه کوتاه و آسان تبدیل کرده تا بازرگان بتوانند با جستجوی نام کالاهای خود به تمامی ارزش‌های صادراتی و مصوبه‌های مربوط به آن تنها با یک کلیک دست پیدا کنند.

  • جستجوی ارزش گمرکی کالا

تا کنون برای جستجوی ارزش کالاهای وارداتی یک سامانه رسمی دولتی وجود داشته که ارزش کالای شما را براساس کد تعرفه در یک فایل ارائه می‌کند. سرویس جستجوی ارزش کالا تجیار ابزاری هوشمند و پر سرعت است که بازرگانان می‌توانند تنها با وارد کردن نام کالا به دقیق‌ترین ارزش‌ها و مشخصات فنی در کم‌ترین زمان ممکن بدون هیچ مشکلی مثل کندی سرعت و قطعی سیستم دست پیدا کنند.

  • محاسبه‌گر اظهارنامه گمرکی

شما برای محاسبه مبلغ نهایی اظهارنامه گمرکی باید دانش گمرکی داشته باشید تا با استفاده از آن و آزمون و خطاهای بسیار در طی زمان به هزینه نهایی دست پیدا کنید. همان طور که می‌دانید این مبلغ جزئی از هزینه های گمرکی است که باید پرداخت شود از اهیمت ویژه‌ای در اظهارنامه های گمرکی برخوردار است. کاربران تجیار برای محاسبه این مبلغ یک محاسبه گر پیشرفته مجهز دارند که تنها با وارد کردن ارزش فاکتور و تعرفه گمرکی تمامی محاسبات به صورت خودکار و بدون نیاز به داشتن اطلاعات و دانش تخصصی خاصی در چند ثانیه برای آن‌ها انجام می‌شود. مبلغ نهایی اظهارنامه در تجیار به تفکیک جزئیات برای آن‌ها نمایش داده می‌شود.

  • نرخ ارز

در پنل کاربری تجیار سرویسی طراحی شده است که نرخ ارز گمرکی و آزاد مدام در دسترس بازرگان‌ها باشد. این سرویس نرخ‌ها را به صورت لحظه‎ای به شما نمایش می‌دهد و مدام در حال به روز رسانی است.

  • بخشنامه ها و اخبار تجارت

از قدیم تا همین امروز بازرگانانی که ذهنی جستجوگر دارند عملکرد بهتری و در نتیجه نتایج درخشان‌تری در روند کاری خود داشتند . تجیار برای این تاجران که می‌خواهند تصمیم‌های به روز و موثری در کار خود بگیرند یک آرشیو کامل از اخبار و بخشنامه‌های دنیای تجارت و گمرک از گذشته تا به امروز را درنظر گرفته است که به روزانه توسط کارشناس‌های تجیار به روز می‌شود.

  • قوانین و مقررات تجارت

قوانین و مقررات در بازرگانی نقش تعیین کننده‌ای در فرآیندها دارند و اطلاع از آن‌ها برای شروع تجارت لازم است. به دلیل اهمیت بالای این موضوع تجیار یک بخش کاملا به روز و هماهنگ با آخرین مصوبات دولتی از قوانین و آیین‌نامه‌های مربوط به بازرگانی در تمامی حوزه‌های صادرات، واردات و اجرایی طراحی و ساخته است. این قسمت در پنل کاربران با نام قوانین قابل مشاهده است و کاربران می‌توانند در هر بخش تنها با جستجوی عنوان قانون موردنظر خود به تمامی قوانین مربوط دسترسی پیدا کنند.

  • آموزش 

در تجیار برای علاقه‌مندان به تجارت و امور گمرکی مثل واردات، صادرات و ترخیص دایرکتوری کاملی از آموزش به صورت قدم به قدم و قابل فهم و درک برای همه افراد با هر سطح از دانش بازرگانی از تمامی فرآیندهای تجاری مثل صادرات، واردات و ترخیص کالا تهیه و تنظیم شده است. این آموزش‌ها می‌توانند آغاز بسیار خوبی برای ورود شما به دنیای تجارت و بازرگانی باشد.

تیم تجیار

91

ایده ابتدایی تجیار باعث شد گروهی از افراد متخصص در تکنولوژی در کنار بازرگانان حرفه‌ای و باتجربه شروع به کار کنند. تیم تجیار با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و دانش تجارت امکاناتی هوشمند و کاربردی طراحی کرده که برای افراد فعال در صنعت بازرگانی و همچنین علاقه‌مندان به شروع کار در تجارت بسیار مفید خواهد بود.

چشم‌انداز تجیار

تجیار باور دارد تکنولوژی در تار و پود بازرگانی و تجارت آینده تنیده شده و با همراه شدن با فناوری‌های نوین فرصت‌های تازه‌ای پیش روی ما قرار خواهد گرفت. تیم تجیار با همین چشم‌انداز همواره در تلاش است تا روش‌های سنتی را کنار زده و با تیکه بر روش‌های جدید به همراه تولید ابزارهای کاربردی و تازه در مسیر تحول و نوین سازی تجارت ایران گام بردارد.

پس در نهایت همین حالا در تجیار ثبت نام کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.