فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۲۴۷۸

اتاق‌های هتل مارینا کیش با تخفیف

اتاق‌های هتل مارینا کیش با تخفیف

می‌خواهیم امروز در مورد هتلی در کیش با شما بگویم که خود یکی از قطب‌های گردشگری مهم در این جزیره محسوب می‌شود. هتل مارینا پارک، هتلی پنج ستاره است که در منطقه‌ای بسیار زیبا و سرسبز در زمینی با مساحتی قریب به ۱۰ هکتار ساخته‌شده است.

 

می‌خواهیم امروز در مورد هتلی در کیش با شما بگویم که خود یکی از قطب‌های گردشگری مهم در این جزیره محسوب می‌شود. هتل مارینا پارک، هتلی پنج ستاره است که در منطقه‌ای بسیار زیبا و سرسبز در زمینی با مساحتی قریب به ۱۰ هکتار ساخته‌شده است. چشم‌اندازی بسیار زیبا در کنار خدماتی بسیار متمایز در تمامی اتاق‌های این هتل برای مهمان‌ها در بخش داخلی فراهم‌شده است. در فضای بیرون هم شما با نگاهی متفاوت هم‌راستا با شهر دبی می‌توانید خدمات تفریحی خاصی را تجربه کنید. باید به شما بگویم که متمایز شدن این هتل سبب شده است که همه‌ساله گردشگران بسیار به‌قصد اقامت و گردشگری در این جزیره مستقل راهی کیش شوند و تجربه حضور در آن را امتحان کنند. بر همین اساس قرار است امروز قدری از امکانات اتاق‌های هتل مارینا کیش با شما بگویم و سپس از تخفیف‌های شگفت‌انگیز آن شمارا مطلع کنیم. پس اگر به دنبال یک اقامتگاه متفاوت برای یک سفر رؤیایی به کیش هستید تا پایان ما را همراهی کنید.

با هتل مارینا و اتاق‌های آن چقدر آشنایی دارید؟

در هتل مارینا پنج ستاره تقریباً ۱۸۶ واحد اقامتی برای شما در نظر گرفته‌شده است. در بخشی از اتاق‌ها چشم‌اندازی روبه‌دریا و در برخی دیگر پنجره‌ها رو به باغ و پارک برای شما گشوده می‌شوند. نقد و بررسی اتاق‌ها در ادامه انتخاب بهتری را در پیش روی شما قرار خواهد داد.

سوئیت یک‌خوابه

برای کسانی که به‌قصد ماه‌عسل راهی کیش شده‌انده و می‌خواهند یکی از بهترین اتاق‌های هتل مارینا کیش را در اختیار داشته باشند. باید بگویم این سوئیت‌ها فضایی با متراژ ۹۱٫۸ مترمربع را برای شما فراهم آورده اند. در این اتاق ها که عموماً به زوج‌های جوان برای ماه‌عسل اجاره داده می‌شود خدمات هم‌شکل متفاوت‌تری را به خود گرفته است.

31

اتاق دبل هتل پارک کیش

 در اتاق‌های دبل که متراژی در حدود ۳۶٫۵ متر دارد یک‌تخت خواب دونفره، سرویس اضافه به‌صورت تخت تاشو، پرده خاموشی، سیستم اطفاء حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، اینترنت بی‌سیم ، کمد لباس، میز کار، دستگاه چای‌ساز ، شبکه فیلم داخلی و آباژور برای شما در نظر گرفته‌شده است. از مزیت‌های بارز این اتاق می‌توان به چشم‌انداز روبه‌دریا اشاره داشته باشیم.

سوئیت رویال مارینا کیش

برای کسانی که به‌صورت خانوادگی به کیش سفر دارند این اتاق بهترین گزینه انتخابی خواهد بود. چراکه سوئیت رویال ۶ نفره بسیار بزرگ و دل‌باز است. در این اتاق تمامی خدمات رفاهی در یک فضای ۱۴۵ متری برای شما در نظر گرفته‌شده است. از حوله حمام، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، سیستم اطفاء حریق، پرده خاموشی، وان، کمد لباس، تلفن، درآور، کتری برقی، یخچال، حمام، دستگاه چای‌ساز، اینترنت بی‌سیم رایگان، مبلمان شیک، قفل الکترونیک درب اتاق، مینی بار تا سایر امکانات رفاهی دیگر برای شما به‌قصد یک اقامت متفاوت فراهم‌شده است.

اتاق تویین هتل پارک کیش

این اتاق‌ها هم‌اندازه با اتاق‌های دبل برای شما طراحی شده‌ و همان خدمات را برای شما مهیا کرده است. برای این اتاق‌ها به‌جای یک‌تخت خواب دبل از دو تخت سینگل استفاده‌شده است. شما درصورتی‌که برای یک قرار کاری یا یک گردش دوستانه به کیش سفر داشته باشید می‌توانید از این اتاق‌ها برای اقامت بهتر خود و دوستتان  استفاده کنید. چشم‌انداز این اتاق در دو اتاق متمایز روبه‌دریا و پارک با دو قیمت برای شما در نظر گرفته‌شده است.

32

اتاق جونیور مارینا کیش

 اتاق جونیور برای اقامت دو تا چهار نفر با خدمات متمایز و چشم‌اندازهای متفاوت در پیش روی شما قرار داده‌شده است. در اتاق‌های جونیور شما فضای بزرگ‌تری را مشاهده خواهید کرد چراکه حتی برای اتاق‌های دونفره هم فضایی در حدود ۶۴ متر در نظر گرفته‌شده است. در این سبک از اتاق‌ها یک نشیمن و یک اتاق‌خواب با امکانات بسیار مطلوب برای استفاده شما مهیا شده است. وان، سرویس فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، اینترنت بی‌سیم رایگان، سشوار، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، تلفن، میز کار، محل نشستن، آباژور، شبکه فیلم داخلی، مبلمان، میزتحریر، مینی بار، دوش تنها بخشی از خدمات این اتاق محسوب می‌شود.

قیمت اتاق‌های مارینا کیش

  • اتاق یک‌تخته استاندارد ۷۴۱۲۰۰۰ با تخفیف ۴۹% قیمت ۳۸۰۶۰۰۰

  • دوتخته دبل پارک ۸۱۷۵۰۰۰ با تخفیف ۴۸% قیمت ۴۲۴۲۰۰۰

  • دوتخته تویین پارک ۸۱۷۵۰۰۰ با تخفیف ۴۸% قیمت ۴۲۴۲۰۰۰

  • دوتخته دبل دریا ۹۵۹۲۰۰۰ با تخفیف ۴۷% قیمت ۵۰۵۰۰۰۰

  • دوتخته تویین دریا ۹۵۹۲۰۰۰ با تخفیف ۴۷% قیمت ۵۰۵۰۰۰۰

  • سوئیت جونیور یک‌خوابه دونفره ۱۰۶۸۲۰۰۰ با تخفیف ۴۷% قیمت ۵۶۵۹۰۰۰

  • سوئیت یک‌خوابه دونفره ۱۱۹۹۰۰۰۰ با تخفیف ۳۶% قیمت ۷۷۳۰۰۰۰

  • سوئیت جونیور دوخوابه چهارنفره ۱۷۹۸۵۰۰۰ با تخفیف ۵۱% قیمت ۸۸۲۰۰۰۰

  • سوییت دوخوابه چهارنفره ۲۴۰۸۰۰۰۰

  • سوئیت رویال شش‌نفره ۳۴۹۸۰۰۰۰

قیمت هر نفر اضافه برای یک‌شب در اتاق‌های هتل مارینا کیش از ۳۴۸۸۰۰۰ تا ۱۸۴۴۰۰۰ تومان در نظر گرفته‌شده است.

کلام آخر در مورد هتل مارینا کیش

 همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید هتل مارینا یکی از هتل‌های پنج ستاره در کیش محسوب می‌شود. ازآنجایی‌که مساحت بسیار زیادی برای برپایی این هتل با خدمات رفاهی بسیار متمایز در فضای بیرون در نظر گرفته‌شده است. به این هتل لقب جزیره مستقل هم داده می شود. به شکلی که تا به امروز موفق به کسب گواهینامه‌ها و جوایز بسیاری هم شده است. جایزه رهبران برتر کسب‌وکار آسیا، شمال آفریقا و خاورمیانه، تندیس طلایی مدیریت کیفیت از سوئیس، جایزه شعف مشتری از انگلستان و جایزه بهترین عملکرد مدیریت از تحقیقات کیفیت اروپایی از این جوایز مهم محسوب می‌شود. پس خارج از لطف نیست اگر با در نظر گرفتن تخفیف‌های اعمال‌شده شما هم برای اقامت سری به این هتل زیبا و خوش‌ساخت بزنید و اوقات خوشی را برای خود و خانواده‌تان فراهم‌سازید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.