فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۱۸۰۷

بازیگر آمریکایی مدیر هنری دپارتمان تئاتر شد

بازیگر آمریکایی مدیر هنری دپارتمان تئاتر شد

بازیگر آمریکایی برای مدیریت هنری دپارتمان تئاتر دوسالانه ونیز در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ انتخاب شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ویلم دفو در ۲ سال پیشِ رو مدیر دپارتمان تئاتر بی‌ینال ونیز خواهد بود. این بخش که سال ۱۹۳۴ و پس از تاسیس بخش‌های هنر، موسیقی و سینما تاسیس شد پیش از این مدیرانی چون رناتو سیمونی، لوکا رونکونی، فرانکو کوادری، کارملو بنه و لوئیس پاسکوال را روی صندلی مدیریت خود دیده بود تا هر سال به برنامه‌ریزی بپردازند.

پیترآنجلو بوتافوکو، رییس هیات مدیره دوسالانه ونیز تئاتر را خانه اصلی ویلم دفو و حرفه درخشان او خواند و گفت: وی از بنیانگذاران گروه افسانه‌ای «ووستر» در سال ۱۹۷۷ است و کنترل کامل بدن او در برابر دوربین از نظم، دانش، اشتیاق و آگاهی عمیق در تئاتر می‌آید.

«ژرژ پطروسی» دوبلور پیشکسوت مطرح کرد: سکوت عنصر بسیار مهمی در بازیگری است/وجود هر جمله‌ای دریک نمایشنامه دارای منظور خاصی است

دفو هم با ابراز خوشحالی از این انتخاب گفت معمولا مرا به عنوان بازیگر سینما می‌شناسند، اما در تئاتر به دنیا آمدم، تئاتر مرا تربیت کرد و به من انرژی داد. من دست‌آموز صحنه هستم. یک بازیگرم. تئاتر به من درباره هنر و زندگی آموخت. من ۲۷ سال با گروه «ووستر» کار کردم، با کارگردانان بزرگی از ریچارد فورمن گرفته تا باب ویلسون همکاری کردم و حالا هدایت برنامه تئاتر نوعی کاوش در جوهر بدنم است.

دفو که با فیلم «انواع مهربانی» یورگوس لانتیموس در جشنواره فیلم کن امسال حضور داشت، با نمایش فیلم «بیتل‌جویس۲» به عنوان فیلم افتتاحیه، در جشنواره فیلم ونیز نیز خواهد بود.

منبع : خبر آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.