کد مطلب: ۸۹۳۴۰۳

بیرانوند:

بازیکنان تیم ملی خودشان هزینه و گمرکی ماشین‌ها را پرداخت کرده‌اند

بازیکنان تیم ملی خودشان هزینه و گمرکی ماشین‌ها را پرداخت کرده‌اند

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان خودشان هزینه ماشین و پول گمرک را داده‌اند. این اتفاق قبل از جام ملت‌ها که حساس هست افتاده است.امیدوارم به همه ورزشکاران مجوز واردات خودور بدهند.

 به گزارش تجارت‌نیوز،  علیرضا بیرانوند درباره درگیری با حسین کنعانی‌زادگان به دلیل ابطال مجوز واردات خودور توسط دیوان عدالت اداری پس از مصاحبه این بازیکن، اظهار داشت: همه بازیکنان تیم ملی و پرسپولیس، حسین کنعانی‌زادگان را دوست دارند. قسم می‌خورم که پس از خبر ابطال مجوز واردات خودور حتی به شوخی هم به حسین نگفتیم که چه کار کردی. اصلا و به هیچ وجه به هم تیمی‌ام که قرار است یک سال کنار من بازی کند، بی‌احترامی نمی‌کنم.

وی افزود: این اتفاق (واردات خودرو) با مجوز دولت بوده است و ملی‌پوشان هیچ کار خلافی انجام نداده‌اند. دیوان یک رای داده است و به آن احترام می‌گذاریم. چون رای یک مسئله حقوقی است، نمی‌توانیم درباره آن حقوقی صحبت کنیم و بخش حقوقی فدراسیون فوتبال باید در این باره از طرف بازیکنان صحبت کند. مردم فکر می‌کنند که بازیکنان با پول دولت ماشین وارد کرده‌اند اما اینطور نیست و بازیکنان خودشان هزینه ماشین و پول گمرک را داده‌اند. این اتفاق قبل از جام ملت‌ها که حساس هست افتاده است.امیدوارم به همه ورزشکاران مجوز واردات خودور بدهند.

وی در پایان در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا با ابطال مجوز واردات خودور آیا روحیه بازیکنان تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها تضعیف نمی‌شود، اظهار داشت: همه بازیکنان تیم ملی به هم تعهد داده‌ایم که تا فینال برویم و چیزی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد. اگر تمرکز ما به خاطر این چیزها به هم بخورد، بی‌احترامی به مردم است.

 

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.