حجم ویدیو: ۴۶.۵۰M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۵:۵۸ دانلود ویدیو

در میزگرد تجارت‌نیوز با حضور فعالان صنعت ارز دیجیتال بررسی شد:

نگرانی‌ها درباره پولشویی با استفاده از رمز ارزها را چگونه می‌توان مدیریت کرد؟

سینا مناجاتی‌پور سینا مناجاتی‌پور

صنعت رمزارز در ایران با وجود اینکه حالا دیگر چندان هم جدید نیست اما با چالش‌های متعددی مواجه است از جمله در زمینه رگولاتوری و نگاه بدبینانه‌ای که در مورد آن وجود دارد؛ برای مثال در حوزه پولشویی. تجارت‌نیوز در میزگردی با حضور امید امین‌زاده رئیس هیات‌مدیره صرافی آبان تتر و بردیا احمدنیا هم‌بنیانگذار و مدیر عملیات ولکس به این موضوعات پرداخته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، فعالان صنعت ارز دیجیتال معتقدند بخش‌های دولتی و حاکمیتی در ایران نگاه بدبینانه‌ای به این حوزه دارند و همین مساله محدودیت‌های زیادی را به آنها تحمیل کرده. یکی از نگرانی‌های همیشگی در این زمینه پولشویی با استفاده از رمز ارزها است که به اعتقاد برخی فعالان صنعت ارز دیجیتال، رگولاتوری مقررات و بخشنامه‌های مناسبی در این باره تدوین نکرده و راه‌های بهتری برای مقابله با این خطر وجود دارد. 

امید امین‌زاده رئیس هیات‌مدیره صرافی آبان تتر و بردیا احمدنیا هم‌بنیانگذار و مدیر عملیات ولکس، با حضور در میزگرد تجارت‌نیوز در مورد صنعت ارز دیجیتال در کشور، به چالش‌های مختلف این حوزه پرداخته‌اند. به اعتقاد آنها دولت باید مساله پولشویی را از طریق نظارت بیشتر بر شبکه بانکی کشور و تعیین منشا پول‌های انتقالی مدیریت کند.  

در ویدئویی که در پیوست آمده، بخش چهارم میزگرد تجارت‌نیوز را در مورد صنعت و بازار رمزارز ایران، با حضور امین‌زاده و احمدنیا مشاهده می‌کنید.

بخش‌های پیشین این گزارش را در بخش پست‌های ویدیویی تجارت‌نیوز مشاهده کنید. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.