به گزارش تجارتنیوز، مسعود پزشکیان در همایش زنان گفت: در جلسات گفتیم اگر کسی را میزنند، باید ما را بزنند. این بچهها در دانشگاه ما درس خواندهاند. ما به آنها درس دادیم و آنها را تربیت کردیم. ما مقصریم و تقصیر ما و کسانی است که راه و روش آموزش میدادند.