حجم ویدیو: ۱۱.۳۶M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۲۴ دانلود ویدیو

رئیس هیات مدیره اسنپ فود در گفتگو با تجارت‌نیوز:

در قبال تک سفارش هم مسئول هستیم

اسنپ فود همگام با پیشرفت اکوسیستم استارتاپی در کشور، توسعه پیدا کرد و این روزها کاربران بسیاری در سراسر کشور از خدمات این پلتفرم سفارش غذای آنلاین استفاده می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سفارش غذا به شکل آنلاین این روزها توسط کاربران بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربران به راحتی و با چند کلیک ساده می‌توانند از بستر اینترنت و به واسطه تلفن همراه هوشمند یا رایانه‌های خود اقدام به سفارش غذا کنند.

اما پشتِ این کلیک‌های ساده و به ظاهر راحت، تیم بزرگی باید درگیر و مشغول به کار باشند؛ این تیم علاوه بر دشواری‌های موجود در حوزه اداره یک کسب و کار با چالش‌هایی از انواع مختلف مواجه است. همچنین تیم اسنپ فود گاهی متهم به رفتارهای انحصار گرایانه شده و سال گذشته نیز مورد حمله هکرها قرار گرفت که با پی‌گیری مدیران شرکت موضوع حل و فصل شد. اما به‌رغم تمام این موارد، آمارها نشان دهنده استفاده کاربران بسیاری از امکانات این پلتفرم است و مدیران اسنپ فود بر این باور هستند که حتی در قبال یک سفارش هم مسئول هستند و رشد خود را در این مسئولیت جستجو می‌کنند.

در یک گفتگو ویدئویی با مهراد عبدالرزاق  رئیس هیات مدیره اسنپ فود، از آخرین وضعیت و آمار و ارقام موجودِ مربوط به پلتفرم سفارش غذای آنلاین اسنپ فود پرسیدیم؛ همچنین موضوع هک سال گذشته این پلتفرم و شکایت‌های مربوط به سفارش غذا نیز مورد پرسش قرار گرفت. 

به زودی ویدئو کامل این گفتگو در کانال یوتیوب و آپارات تجارت‌نیوز منتشر خواهد شد.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.