کد مطلب: ۴۵۷۸۱۴

آخرین مهلت برندگان قرعه کشی ایران‌خودرو برای واریز وجه

آخرین مهلت برندگان قرعه کشی ایران‌خودرو برای واریز وجه

مشتریان منتخب که در لیست رزروی‌های فهرست ذخیره در طرح پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو با افرادی که تا مهلت تعیین شده، اقدام به واریز وجه خودرو نکرده‌ بودند، جایگزین شدند و تا پنجشبه این هفته مهلت واریز دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گروه صنعتی ایران‌خودرو قرعه‌کشی پیش‌فروش ۴۵ هزار دستگاه خود را ۲۴ خردادماه برای ۱.۵ میلیون مشتری خود انجام داد و به آن‌ها تا پایان روز شنبه(۳۱ خردادماه) برای واریز مبلغ علی‌الحساب خودروها مهلت داد.

علاوه بر ۴۵ هزار دستگاه قطعی، این گروه خودروساز ۲۰ درصد و به تعداد ۹ هزار دستگاه هم به عنوان ذخیره قرعه‌کشی کرد تا در صورتی که مشتریان قطعی منتخب در موعد تعیین شده اقدام به واریز وجه نکردند، افراد رزرو جایگزین شوند.

بر این اساس پس از اتمام مهلت تعیین شده، طبق اعلام گروه خودروسازی ایران‌خودرو پیامک از سوی ایران‌خودرو برای افراد جایگزین ارسال شده است.

این تعداد از متقاضیان تا روز پنجشنبه این هفته پنجم تیرماه مهلت دارند تا با واریز وجه پیش پرداخت خودرو طبق جدول اعلام شده در بخش‌نامه پیش‌فروش یک‌ساله نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند.

مشتریان از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای پرداخت وجه خودرو می‌توانند اقدام کنند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام من جزو جایگزین ها بودم و برنده شدم. متاسفانه هرکار کردیم پول از حسابمون برداشت نشد. حالا چکارکنم؟ مهلتو تمدید نمیکنن؟

  • ناشناس

    من هر کاری کردم پول برداشت نشد خطا میده که سایت احراز هویت در دسترس نیست.امتا هم اصلا جواب تلفن پشتیبانی رو نمیده.امروز مهلت تموم میشه باید چیکار کنم؟

  • ناشناس

    سلام من جایگزین بودم و۵۰۰۰۰۰۰۰تومان مرحله اول رو واریز کردم ومرحله دوم پیامک برای یک شماره دیگه میرفت لطف کنید تمدید کنید

  • ناشناس

    سلام از دوباره مهلت ثبت نام رو تمدید کنید

  • حسن افتاب سوا

    ۶۳۸۹۹۰۵۲۷۰

  • معصومه سرگلزایی

    سلام بنده از منطقه محروم زابل پیام میدم بخدا وسایل خونه و طلاهای زن و بچم به قیمت پایین سریع فروختم تا پول اماده نمودم رفتم واریز کنم همش سایت ارور میزد پیام میداد که کارت با شنناسه ملی مطابقت ندارد بنده معلولیت دارم بازنشسته نیروهای مسلح هستم اشک زن و بچم درامدهخبر شدند موفق به ثبت نام نشدم فرزند شهید هستم شما را به شهدا قسم میدم چند روز تمدید کنید تا بتوانم مشکل حل کنم و پول واریز کنم

  • نتاان

    تمدید کنید تا بتونیم

  • مهدی

    سلام لطفاً مهلت واریز وجه رو تمدید کنید الان ما نمیتونیم پول پرداخت کنیم سایت ارور میده که شماره ملی با شماره کارت مطابقت نداره .

  • ناشناس

    سلام من امروز متوجه شدم که برنده شدم ولی فردا میتونم پولشو واریز کنم چیکار کنم؟