کد مطلب: ۳۴۲۹۲۲

تولیت آستان قدس رضوی خبر داد:

آستان قدس رضوی تا پایان امسال شرکت زیان‌ده نخواهد داشت

آستان قدس رضوی تا پایان امسال شرکت زیان‌ده نخواهد داشت

تولیت آستان قدس رضوی گفت: روزی که وارد آستان قدس شدم ۱۰ شرکت زیان‌ده وجود داشت ولی تا پایان امسال هیچ شرکتی زیان‌ده باقی نمی‌ماند.

به گزارش تجارت‌نیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در دومین دیدار کارکنان جوان آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی اظهارکرد: نیروهای جوان آستان قدس می‌توانند در چابک بودن سازمان، نظم سازمانی، بهبود روش‌ها، انجام به موقع کارها و پیشرفت امور نقش‌آفرینی کنند.

وی افزود: مجموعه ۶۰۰ واحدی برای زوج‌های جوان توسط آستان قدس ساخته می‌شود که به زودی فاز اول آن بهره‌برداری خواهد شد و قطعاً کسانی که در این آستان مشغول به کار هستند در اولویت قرار می‌گیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در ۲ سال گذشته ۲۷۰۰ شغل توسط معاونت امداد مستضعفین و بخش‌های مختلف آستان قدس ایجاد کردیم. روزی که وارد آستان قدس شدم ۱۰ شرکت زیان‌ده وجود داشت ولی تا پایان امسال هیچ شرکتی زیان‌ده باقی نمی‌ماند.

رئیسی تصریح کرد:️ ما امانت‌دار نیات مردم هستیم و به هیچ عنوان کسی حق ندارد بر خلاف نیات واقف و ناذر عمل کند و خودمان را موظف عمل به نیات واقفان می‌دانیم. حتی یک مورد از طلاجات وقف شده توسط مردم را نمی‌فروشیم و از این طلاها در ساخت و تعمیر بخش‌های طلاکاری شده حرم استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: در گذشته حسابرسی خارج از آستان قدس رضوی وجود نداشته است اما برای اولین بار حسابرسی بیرونی را وارد کردیم و امروز ۳ برابر سال ۹۴ حسابرسی شرکت‌های آستان قدس مقبول شده است.

وی خاطرنشان کرد: در خراسان رضوی سال گذشته ۱۷ هزار نفر بیکار شدند اما امسال حتی یک نفر در آستان قدس رضوی به دلیل نبودن بودجه بیکار نشده است و حتی یک کارگاه تعطیل نشد بلکه کارگاه‌ها و خط تولید جدید اضافه کردیم.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.