کد مطلب: ۱۲۷۳۷۷

آشفتگی عرضه مرغ در آستانه سیزده بدر

آشفتگی عرضه مرغ در آستانه سیزده بدر

هر کیلوگرم مرغ در آستانه روز طبیعت و کاهش عرضه مرغ گرم ۶ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۷ هزار و ۸۰۰ تومان در نقاط مختلف شهر تهران به فروش می‌رسد. قیمت مرغ در آستانه روز طبیعت با توجه به کاهش عرضه این محصول در بازار از آشفتگی نسبی قیمت رنج می‌برد به‌طوری‌که قیمت این

هر کیلوگرم مرغ در آستانه روز طبیعت و کاهش عرضه مرغ گرم ۶ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۷ هزار و ۸۰۰ تومان در نقاط مختلف شهر تهران به فروش می‌رسد.

قیمت مرغ در آستانه روز طبیعت با توجه به کاهش عرضه این محصول در بازار از آشفتگی نسبی قیمت رنج می‌برد به‌طوری‌که قیمت این محصول در نقاط مختلف شهر تفاوت چشمگیر و هزار تومانی در هر کیلو گرم دارد.

بر این اساس قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در منطقه مشیریه تهران 6 هزار و 800 تومان در جمال‌زاده تهران در یک فروشگاه 7 هزار و 400 تومان و در فروشگاهی دیگر به فاصله کمتر از 100 متر 7 هزار و 800 تومان به فروش می رسد.

بنا بر این گزارش قیمت امروز هر یک کیلو گرم مرغ تازه در یکی از فروشگاه‌های سعادت آباد تهران 7 هزار و 400 تومان اما در بلوار آیت‌الله کاشانی تهران 7 هزار و 500 تومان و گوشت شقه گوسفندی بدون دنبه 38 هزار تومان است.مهدی یوسف خانی نیز قیمت امروز هر کیلوگرم مرغ تازه در تهران را 7 هزار و 400 تومان اعلام کرده است.

به گزارش تسنیم،بر اساس اعلام اخیر شرکت پشتیبانی امور دام از اسفندماه سال 95 توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلوگرم 23 هزار تومان و مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 5700 تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای،تعاونی‌های مصرف کارگری و کارمندی، میادین میوه و تره بار و اصناف توسط شرکت پشتیبانی امور دام آغاز شده و تا تعدیل تقاضای بازار ادامه دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.