کد مطلب: ۵۱۳۹۸۸

گزارش تجارت‌نیوز از آغاز توزیع کارت اعتباری سهام عدالت

کدام بانک کارت اعتباری سهام عدالت می‌دهد؟

کدام بانک کارت اعتباری سهام عدالت می‌دهد؟

در حالی که معاون وزیر اقتصاد اعلام کرده که کارت اعتباری سهام عدالت از امروز در دو بانک ملی و تجارت پرداخت می‌شود اما شعب این دو بانک می‌گویند هنوز ابلاغیه‌ای دریافت نکرده‌اند و از این موضوع بی‌اطلاع هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قرار بود از هفته گذشته کارت اعتباری سهام عدالت در دسترس صاحبان این سهام قرار گیرد اما این وعده اجرایی نشد. عباس معمار نژاد، معاون وزیر اقتصاد در این خصوص گفته است: «امروز دو بانک ملی و تجارت به صورت الکترونیکی به سهامداران عدالت کارت اعتباری ارایه می‌دهند.»

اپراتورهای شعب این دو بانک به تجارت‌نیوز می‌گویند که هنوز ابلاغیه‌ای برای شروع فرایند اعطای کارت اعتباری سهام عدالت دریافت نکرده‌اند.

واحد پشتیبانی کارت اعتباری بانک ملی نیز گفت که هنوز اطلاعی از این موضوع ندارد و بهتر است که سهامداران مراجعه حضوری داشته باشند. این در حالی است که معاون وزیر گفته برای دریافت این کارت نیاز به مراجعه حضوری نیست و درخواست به صورت الکترونیکی به همراه مدارک ارسال می‌شود و تا سه روز دیگر کارت برای سهامداران صادر خواهد شد.

در سامانه بانک ملی اطلاعیه‌ای برای کارت اعتباری سهام عدالت آمده که به نظر می‌رسد قدیمی است. این در حالی است که ۴۰ درصد از سهامداران(۲۰ میلیون نفر) جزو مشتریان بانک ملی هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیلی

  • ناشناس

    خیلی جالبه پول خودمونوبه خودمون با۱۸درصدسودمیخوان بدن پس این ده سالی که سهام مادست شمابودسودشوازکی بگیریم

  • ناشناس

    واقعاً متاسفم برای خودمان که با هر ترفندی قراره جیب هامون رو بزنن و ما هم تشکر کنیم. آخه یکی نیست بگه خدا نشناس ها هم وام رو گرو نگه میدارید هم به اسم کارت سود 18 درصد می گیرید بعد هم منت هم باید بکشیم . لااق تعداد نفرات رو زیاد کنید تو صف معطل نشیم. با تشکر فراواااااااان

  • ناشناس

    کارت اعتباری چگونه به دست سهامدار میرسد

  • ناشناس

    سلام تجارت نیوز چرا پیگیری نمیکنید مرداد ماه سهامو فروختم بانک ملی هنوز واریز نشده ارزششم که خیلی کمتر شده،چرا از کسی سوالی مصاحبه ای مطالبه ای انجام نمیدید؟؟

  • ناشناس

    من رفتم بانک ملی میگه اصلا همین چیزی نیست بخشنامه ندادن سرکارمون گذاشتن بانک میگه دولت دولت میگه بانک خسته شدیم خداشاهد یکی به فریاد مان برسه ای خدا کجاییییییییی

  • م.م.

    الان این دومی پیام هست دادم خواهشن خواهشن حضرت عباسی فروش زدیم واریزوحداقل دوتابرگ دارم کارت اعتباری بدیدکوکجارفتم بانگ میگه همچی چیزی نیست مسخره میکندهربانک برای من بانک ملت قزوین کارگزاری بانک ملت ذلت والاانگارپرسنل بانک یاریس بانک مال پدرشومیدن بازتهران پایتخت رحم بیشترهست خواهشن بانک حداقل بی ادب نباشن خدانکردن باعصبانیت طرف بشن

  • پرنیان

    من تو اپلیکیشن ایوا قسمت نشان بانک اقدام به کارت اعتباری کردم ولی میزنه سهامتون قبلن فروخته شده
    زنگ زدم کارگزاری بانک ملی چک کرده میگه نه اصلا فروخته نشده ۱ درصدش هم
    دوباره زنگ زدم اپلیکیشن ایوا
    میگه که واس شهر شما که کرج هستش ابلاغ نشده و ازاین داستانا…
    واقعا تکلیف چیه؟
    یکی یه راهنمایی بکنه…

  • ناشناس

    سلام به همگی همه اش دروغ دردروغ چی خبره وامی درکارنیست بخداماه رمضان مردم گشنه انداین چه دولتیه

  • ناشناس

    من‌گرفتم‌ وام‌ رو و‌ خرج‌ کردم‌ ولی‌ ۳ملیون‌ دادن‌ بجای‌ هفت‌ ملیون‌ سهام‌ من‌ ۵۵۰هزارتومانی هستش