کد مطلب: ۴۵۴۵۹۴

مخاطبان تجارت‌نیوز گزارش می‌دهند:

روایت مردم از قرعه‌کشی خودرو / اتفاقات عجیب همچنان رخ می‌دهد!

روایت مردم از قرعه‌کشی خودرو / اتفاقات عجیب همچنان رخ می‌دهد!

به نظر می‌رسد ‌قرعه‌کشی خودرو هم رضایت مشتریان را جلب نکرده است. آنها از اتفاقاتی گزارش می‌دهند که برگ برنده لاتاری خودروسازان را دوباره به دست دلالان داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نزدیک به ۵٫۵ میلیون نفر برای قرعه‌کشی خودروسازان ثبت‌نام کرده‌اند و امروز ایران خودرو ۱۵ هزار خودرو را به قید قرعه فروخت. این خودروساز گفته است ۴۵هزار خودروی دیگر را فردا عرضه می‌کند و همزمان با آن سایپا هم برای ۳۰ هزار خودرو قرعه می‌کشد.

تعدادی از مشتریان دو خودروساز اما، همچنان از شیوه تازه پیش‌فروش خودرو رضایت ندارند و می‌گویند که برخی نمایندگی‌ها به شرط گرفتن مبالغ کلان وعده داده داده‌اند که بدون قرعه‌کشی خودرو تحویل می‌دهند. برخی دیگر، از خانواده‌هایی می‌گویند که با کارت ملی تمام اعضای خانواده ثبت‌نام انجام داده‌اند.

تعدادی دیگر هم گزارش داده‌اند که با اعلام اسامی برنده‌شدگان لاتاری، آنها بلافاصله حواله‌های خودرو برای فروش آگهی خواهند کرد. بخشی دیگر از مشتریان خودروسازان هم به نحوه اجرای این طرح انتقاد کرده‌اند و مثلا مدت زمان واریز پول را ناکافی می‌دانند.

عده‌ای هم اعتقاد دارند که شروط خودروسازان برای جلوگیری از دلالی حواله‌های خودرو یا خودروهای پیش‌فروش، قبل از این هم وجود داشته است اما خریداران با ترفندهای خاص و به شیوه وکالتی خودروهای کارخانه‌ای را با سود گزاف فروخته‌اند.

در ادامه تعدادی از نظرات مخاطبان تجارت‌نیوز آورده شده است:

- «کاش مدت زمان پرداخت وجه از ۴۸ ساعت بیشتر بود. چون افراد برای تامین پول خودرو ناچارند برخی دارایی‌هایشون مثل طلا را بفروشند که زمان‌بر است. با این شیوه، خودرو فقط نصیب پولدارهایی می‌شود که پول نقد و آماده دارند»

- «اتفاقا بایدکل پول اولش می‌‎گرفتن که الکی ثبت نام نکنن و یه سری از این دراه کاسبی نکنن. یارو ثبت نام کرده می‌گه به نامم در امد ۱۵ میلیون می‌فروشم.»

- « آدم می‌شناسم کارت ملی ده نفر رو گرفته و به نام همه ثبت‌نام کرده. شرط هم گذاشته در صورتی که اسم‌شون در بیاد به هرکدوم ۴ میلیون تومان می‌ده و بقیه ش سود خودشه»

- « یکی از همکارای من رفته بود به یکی از نمایندگی‌ها برا مشاوره بابت شرکت در قرعه‌کشی، بهش گفته بودن اگه میخای بدون قرعه‌کشی اسمت دربیاد ۵میلیون بده ما برات ثبت نام کنیم. حتما اسمت در میاد .»

- «وقتی می‌خوان شکر و گوشت یخ زده بدن فقط سرپرست خانواره که حق کسی َضایع نشه ولی ماشین که می‌دن سرپرست خانوار کیلویی چند»

- «جناب آقای وزیر صنعت اگه می‌خواهید خودرو به مصرف‌کننده واقعی برسد باید شرط هر خانواده ایرانی یک خودرو را اعمال کنید که فقط هر خانواده یک خودرو پلاک فعال داشته باشد و اکر کسی در یک خانواده پلاک فعال هم داشته باشد نتواند ثبت‌نام کند نه اینکه پدر خودرو دارد باز برای پسرش و دخترش و خانمش هم ثبت نام می‌کند. نباید اینطور باشد.»

بخشی دیگر از کامنت‌های مردم را در گزارش‌های زیر می‌توانید ملاحظه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من تمام دوره ها اسم نوشتم هم برای خودم هم همسرم و دوتا خواهرام ولی تا حالا برنده نشدیم میشه؟؟؟ قطعا که هیچ پارتی بازی نیست!!

  • مریم

    من تمام دوره ها اسم نوشتم هم برای خودم هم همسرم و دوتا خواهرام ولی تا حالا برنده نشدیم. ممنون از ایران‌خودرو

  • مریم

    مینویسم ولی منتشر نمیشه

  • محمد

    من ۱۳ سال یک پراید اشغال دارم سوار میشم بخاطر این که پلاک فعال دارم اسمم درنمیاد این چطور قرعه کشیه

  • ناشناس

    موندم چی بگم! بعد از 26 بار شانس با من فعلا یاری نکرده!!! باز پناه بر خدا

  • حمید

    بابابخداخسته شدم ازاین همه گرفتاری یعنی حق سوارشدن یه ماشین آبرومند ندارم..یاشانس ندارم خجالت میکشم بعدیه عمرهنوز نمیتونم ماشین سوارشم

  • ناشناس

    ببینید در صورت صدور اشتباه مجوز به پر بودن وجه خودرو در حساب شخص ثبت نام کننده در هنگام ثبت نام قرعه کشی تنها دست قشر متوسط و به کل قشر نیازمند رو از خرید و تهیه و شاید سود احتمالی قطع و پول را روانه بازار پول سودی و قشر دارنده می نمائیم، به نظرم خیلی ها مثل من قصد خرید ماشین تازه و نو را دارند و زمانی که اسمشان در آمد دست به فروش طلا و سایر چیزهای باقیمانده با ارزش زندگی خود میزنند ، حالا که قرعه کشی هست شما فقط ثبت نام کن و به عدالت قرعه کشی ، نیاز مردم امروز ما ده برابر ۲۰۰ میلیون سود ایران خودرو و غیره هستش

  • ناشناس

    نیاز امروز صد برابر بالاتر از ۲۰۰ میلیون لاتاری برد ایران خودرو هستش

  • ابوالفضل

    سلام من بچه ام یک سالش این چه ماشین دادنی برای فرزند آوری بیشتراز 50دفعه ثبت نام کردم آخرش چی میشه؟

  • آیدا

    سلام من برای فرزندآوری ثبت میکنم ولی به نامم درنیومده بیشتراز ۵۰بار ثبت نام کردم بچه ام یکسالش یک فکری به حال مادرا بکنید اول گفتید بدون قرعه کشی میدید چی شد پس