کد مطلب: ۵۵۵۰۶۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مهم‌ترین سیگنال‌های بورسی امروز ۳۱ خرداد

مهم‌ترین سیگنال‌های بورسی امروز ۳۱ خرداد

بازار سرمایه روز گذشته با روند متعادل و مثبتی به کار خود پایان داد و شاخص کل بورس به عنوان تنها شاخص رضایت‌بخش در بازار با رشد ۱۶۰۰ واحدی در محدوده یک میلیون و ۱۶۳ هزار واحد به کار خود پایان داد. دیروز شاخص کل هم‌وزن اما با تحرکات منفی به پایان رسید و در نهایت ارزش معاملات در محدوده پنج هزار میلیارد تومان به کار خود پایان داد. امروز چه اخباری روند حرکتی بازار را تغییر می‌دهند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سرمایه روز گذشته با روند متعادل و مثبتی به کار خود پایان داد و شاخص کل بورس به عنوا تنها شاخص رضایت‌بخش در بازار با رشد ۱۶۰۰ واحدی در محدوده یک میلیون و ۱۶۳ هزار واحد به کار خود پایان داد. دیروز شاخص کل هم‌وزن اما با تحرکات منفی به پایان رسید و در نهایت ارزش معاملات در محدوده پنج هزار میلیارد تومان به کار خود پایان داد.

_ مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: آخرین مهلت ارائه مستندات و مدارک مربوط به درخواست ایفای تعهدات ارزی سال ۹۷ صادرکنندگان ۳۱ تیرماه سال جاری خواهد بود.

_روز گذشته قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۲۲ هزار تومان بود.

_ دیروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، قیمت دلار به ۲۳ هزار و ۶۵۰ تومان رسید.

_ یکشنبه ۳۰ خرداد، قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید.

_ میخائیل اولیانوف سرپرست هیات روسیه در مذاکرات برجامی در وین با اعلام خبر برگزاری دور ششم مذاکرات، در توئیتی اعلام کرد: پیشرفت‌های مهمی در روند مذاکرات حاصل شده و در نشست امروز تصمیم گرفته شد مذاکرات موقتا متوقف شود تا هیات ها برای مشورت به پایتخت های خود بازگردند و خود را برای دور بعدی مذاکرات که احتمالا دور پایانی خواهد بود، آماده کنند.

_ سخنگوی صنعت برق از کشف ۱۸۸ هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز با مصرف برقی معادل یک نیروگاه بزرگ, در سراسر کشور خبرداد و گفت این مراکز هزینه‌ای بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد تومان به شبکه برق تحمیل کرده‌‌اند.

_ بر اساس اخبار منشر شده در وبسایت کدال، سه نماد بورسی شپنا، ثپردیس و تیپیکو به دنبال افزایش سرمایه هستند همچنین افزایش سرمایه شستا از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها تا دو هفته دیگر قطعی می‌شود.

_ معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: صادرات بخش کشاورزی و غذای کشور در دو ماهه اول سال جاری، ۸۹۶ میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشته است. پنج قلم عمده وارداتی از نظر وزنی در دو ماهه ابتدایی امسال ذرت دامی، گندم، جو به استثنای بذر، کنجاله سویا و شکر تصفیه نشده، عنوان شده است.

_ رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به معاون ارزی بانک مرکزی اعلام کرد: آن دسته از صادرکنندگانی که کمتر از ۶۰ درصد از تعهدات ارزی خود را ایفا کرده باشند، مشمول جریمه خواهند شد.

_ دبیر میز سوریه دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: صادرات کشورمان به سوریه در دو ماهه اول سال جاری به رقم ۴۹ میلیون دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان‌دهنده رشد ۷۳درصدی است و در رتبه۱۴ مهمترین بازارهای صادراتی ایران قرار گرفته است.

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مهمترین سیگنال امروز عاقل شدن مردم و نفروختنشون هست. به چه زبونی بگیم کاهش قیمت بخاطر فروش شما مردم هست؟؟

  • ناشناس

    همه سهم هارو به مردم انداختند و اوردند زیر قیمت همچنان دولت داره دزدی میکنه بابا بس کنید خدا نشناس ها

  • ناشناس

    اگر توافق وین انجام بشه شاخص بورس پایین میاد

  • بی نام

    بسه کم دروغ بگید همه چیم ب باد رفته اون همه زحمت ی روزه رفت کی میخواد جواب بده

  • ناشناس

    مواظب مردمی که دیگر چیزی برای باختن ندارند باشید .ساختمان بورس با پول حرام بنا شده مردم رو بدبخت کردند تا فقط درغگویی کنند.من تنها نیستم‌ شما با اینده بچم بازی کردین حتما جبران میکنم .حتما