کد مطلب: ۴۷۲۸۵۴

ارزش دارا یکم در این هفته ۱۳ درصد رشد کرد

ارزش دارا یکم در این هفته 13 درصد رشد کرد

در پایان معاملات این هفته، ارزش هر واحد دارا یکم با رشدی 13 درصدی به 20 هزار و 828 تومان افزایش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش هر واحد دارا یکم با رشدی 13 درصدی نسبت به هفته گذشته به 20 هزار و 828 تومان افزایش یافت. این در حالی بود که در این هفته شاخص کل بورس 2 درصد افت داشت.

13

با این حساب ارزش 200 واحد از اولین ETF دولتی که در اردیبهشت ماه 2 میلیون تومان پذیره‌نویسی شده بود، در پایان این هفته به 4 میلیون و 165 هزار تومان رسید. با وجود این رشد همچنان خالص ارزش دارایی این صندوق همچنان 27 درصد بالاتر از قیمت پایانی این نماد است. دارا یکم در سوم شهریور ماه به پایین‌ترین سطح قیمتی خود از ابتدای معاملات خود رسیده بود.

رشد 13 درصدی ارزش دارا یکم در حالی به ثبت رسید که در این هفته پذیره‌نویسی دومین ETF دولتی نیز با نماد «پالایشی یکم» آغاز شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سلطان

    دارا یکم اگه سهام داراش صبور باشند حتما هفته اینده 27000تومن معامله میشه چون خیلی باارزش واقعی( ناو) فاصله داره…

    • علی

      با باز شدن بانک ملت قیمت دارا یکم بالای 30 هزار تومان میشود

  • ناشناس

    به جای خرید دارا دوم که ۲۰ درصد تخفیف داره وحداقل ۴۵ روز هم غیر قابل فروش خواهد بود بهتر است که دارا یکم خریده بشه که ۲۷درصد زیر قیمته ودرحقیقت۲۷ درصد تخفیف داره،ضمنا نیاز به انتظار ۴۵ روزه برای قابل معامله شدن نداره ودرحال حاضر میشه خریدو فروش کرد،ضمنا نصف دارا یکم سهم وبملت هستش که دوتا افزایش سرمایه۳۱۴ و۴۷ درصدی داره،وبملت تا الان متوقف بوده وهفته بعد باز میشه وجز سوپر سهم های بازار خواهدبود وتاثیر ۵۰ درصدی در NAVدارا یکم خواهد داشت.

  • سید

    باید منتظر بودهفته آیتده وبملت باز شود آنوقت قیمتش فرق میکنه

    • ناشناس

      وبملت افزایش سرمایه تجدید ارزیابی داره و حالا که روند صعودی شده قیمت پایانی مثبت میخوره و ناو رو بالاتر هم میبره. مطمئنا وقت مناسبی نماد باز میشه.نگران نباشید

  • علی

    شاخص بورس تا 5 میلیون میره. این نظر رو اینجا یادگار داشته باشید. پیش به سوی 5 میلیون شارپی…

  • ناشناس

    امیدوارم ریزش یا سقوطی نباشه هفته آینده
    ما اعتماد اعتماد اعتماد کردیم وارد شدیم ولی خیلی ضرر کردیم
    خیلی منفی خوردیم
    سرمایه ای که پس انداز کرده بودم رفت یک کارگری بیش نیستم.

  • محمدرضا

    حالا حالاها جای رشد داره وبملت باز شه تازه شروع کارشه

  • ناشناس

    چند روز دیگه نفروشید،جان عزیزتان یکم تغییر داشت سریع نپرید برا فروش

  • ناشناس

    این چه جور نموداری است در متن خبر از روز اول ۷ تیر باید قیمت بدهید که برای معامله وارد بازار شده فیمت ۲۵۳ بوده و حالا ۵ شهریور ۲۰۸ است. ۱۷ درصد قیمت پایینتر از روز عرضه . با وجود ناو فعلی (قیمت واقعی) یعنی ۲۶۴ یعنی ۲۶ درصد بالاتر. شاخص هم که حالا افزایشی است.معلوم نیست اینها که فروختند و سهام را به این وضع انداختند و به خود و دیگران ضرر زدند چه فکر میکردند؟ الان بسیار ارزان و زیر قیمت است