کد مطلب: ۵۷۷۵۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ارزش سهام عدالت امروز ۱۴ شهریور چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت امروز ۱۴ شهریور چقدر شد؟

امروز سبد۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت تحت تاثیر روند اصلاحی بازار سهام بود و با ۷۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۲ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان رسید. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز سبد۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت تحت تاثیر روند اصلاحی بازار سهام بود و با ۷۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۲ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان رسید.

امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت به هفت میلیون و ۵۲۸ هزار تومان رسید. همچنین ارزش ۳۰ درصد آن هم به سه میلیون و ۷۶۴ هزار تومان رسید.

دیروز محمد علی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس درباره واریز سود سهام عدالت گفت:با توجه به اینکه پرداخت سود سال ٩٩ نزدیک است، بنابراین باقیمانده سود سهام عدالت با سود سال ۱۳۹۹ پرداخت می‌شود.

14 ش

گزارشی از بازار امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۰

امروز برای دومین روز بازار سهام با اصلاح شاخص رو به رو شد. افت سه هزار و ۷۸۰ واحدی شاخص کل (۰.۲۵درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۷هزار واحدی قرار داد.

در پایان بازار امروز گروه فرآورده‌های نفتی قرمزپوش به کار خود پایان دادند و فقط شسپا یکی از نمادهای مثبت این گروه بود. اما روند گروه‌های کوچک امرو امیدوار کننده بود و به نظر می‌رسد نقدینگی در این سهم‌ها به جریان افتاده است.

گروه خودرو هم که امروز با روندی منفی شروع به کار کرده بود در پایان بازار امروز با تحرکات مثبت به پایان رسید. فولاد، شستا و فملی بیشترین تاثیر منفی را در شاخص گذاشتند و بیشترین تراکنش هم برای شستا، شبندر و برکت ثبت شد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فریبا

    کسی از بانک تجارت واریزی داشته یا نه؟

  • ناشناس

    بانک کشاورزی بفروش واریز کن منتظر پولیم به قرآن کارتم ۵ هزار داخلش تو رو قرآن بفروش کشاورزی

  • ناشناس

    بانک کشاورزی تو رو حضرت عباس بفروش دیگه خسته شدیم محتاجم واسه ۲ میلیون ابروم رفتم قول دادم بفروش تورو به جان مادرتون بانک کشاورزی ما اعتماد کردیم به شما یکسال شد

  • ناشناس

    آخرین مبلغی که کارگزاری بانک ملی برای من واریزکرده آبان سال99به مبلغ 36 هزارتومن بوده
    امسال جبران کنند لطفاااااا
    خیته هم نباشند.

  • جعفری

    سلام من میخوام سهام عدالتم رو بفروشم کی فروشش آزاد میشه. لطفا راهنمایی بفرمائید. ممنون

  • ناشناس

    یلام چرامن که سهام عدالت راازادکردم و۱ میلیون بنام خودم هست چرانمیتونم همه رایکجابفروشم من ۴۶۸ هزارتومن چندسال پیش ریختم خواهشنامن الان به پولش نیازدارم خواهشناکمکم کنیدممنون میشم

  • ناشناس

    چرا سهام عدالت مستقیم ها رو پولشونو واریز نمکنین

  • رضا

    باسلام لطفا بفرمائید سهام عدالت متوفیان چه زمانی قابلیت خرید و فروش پیدا می کند ؟

  • ناشناس

    سهام

  • ،ف

    سلام من 60درصد سهام را آزاد کردم وب فروش گذاشتم یک سال میشه فقط ی بار صدونه هزار اومد بحسابم جریان چیه لطفا راهنمای کنید