کد مطلب: ۴۸۶۱۳۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کمترین نرخ سهام عدالت در ۲ ماه اخیر / ارزش سهام عدالت نصف شد!

کمترین نرخ سهام عدالت در 2 ماه اخیر / ارزش سهام عدالت نصف شد!

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت هم‌زمان با روند نزولی شاخص کل بیش از نیم درصد ریزش کرد و به 13 میلیون و 279 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز بازار هم‌زمان با روند نزولی شاخص کل، ارزش سبد سهام عدالت نیز بیش از نیم درصد ریزش کرد و به کمترین میزان خود در 2 ماه اخیر رسید.

نمادهایی که تاثیر زیادی بر ارزش سهام عدالت دارند امروز روند منفی داشتند، هرچند که برخی نمادهای بانکی و پالایشی نیز روند مثبتی داشتند و از ریزش بیشتر ارزش سهام عدالت جلوگیری کردند.

عدالت 30 مهر

ارزش سهام عدالت در جریان نوسانات بازار سهام به شدت کاهش یافته به طوری که در دوره قبل از اصلاح بازار سهام ارزش سهام عدالت حدود 21 میلیون تومان بوده است و حالا در کمترین قیمت خود در 2 ماه گذشته قرار دارد.

با این حساب ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش به 7 میلیون و 967 هزار تومان و 30 درصد آن به 3 میلیون و 983 هزار تومان رسیده است.

سهام عدالت متشکل از نمادهای شاخص‌ساز بازار سهام است و نمادهای فولاد، فملی، فارس، وتجارت، وبصادر، شتران و … تاثیر زیادی بر ارزش سهام عدالت دارند، اما این نمادها در حال حاضر روندی منفی دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • moti

    سعدی واقعا فاجعست به نظرم هیچکس سهام عدالتش رو تو سامانه ی سعدی برای فروش نزاره ما رو بدبخت کرد بعضی از سهام ها سه ماه و یه تعداد دیگش دو ماهه الکی زده در صف معامله با اینکه یکی از کارمند های سپرده گذاری مرکزی (سمات) گفت سعدی چون تعداد بیشتری اومدن تو سامانه ش سهام عدالت شون رو برای فروش گذاشتن بیشتر از بقیه کارگزاری ها فروش داشته ولی معلوم نیست این پول کجاست مدیر عامل کارگاری فارابی آقای رحمان بابا زاده بیاید جواب مردم بدین چرا پول فروش سهام عدالت مون رو واریز نمیکنید ؟! ما روی پول مون حساب کردیم چرا قوه قضاییه و آقای رئیسی ورود نمیکنن به این آشفته بازار سهام عدالت مردم رو بیچاره کردن این کارگزاری ها خیلی راحت دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن ..

  • ناشناس

    به مفید زنگ زدم دعوا کردم یه ربع بعدش سیصدو نود واریز کرد بدون اینکه در پرتفوی سهام عدالتم چیزی زده شده باشه
    بعد چند داخل پرتفوی نوشته بود تاریخ فروش سهام این مبلغ بیست دوم بوده
    کارگزاران فروختند حتی حقوقی ها پس از خرید سهام هارو بصورت خرد وارد بازار بورس کرده
    حالا کارگزاران هر وقت بخوان که اگه بخوان با هر مبلغی میتونند ادعا کنند سهام ملت رو فروختند
    چند ماه با پول ملت در بورس کار کردند
    بعدشم سهامی رو که با مبلغ بالا فروختند میان میگند در زمان نزولی بودن بورس فروختیم اونم اگه بالاخره اگه راضی بشن همون رو هم به مردم بدنتجارت نیوز این رو پیگیری کن
    خودم داخل توییتر افشاگری میکنم

  • سهام ناعدالت

    سلام، من نمیدانم همه چیز درکشور ساعتی گرون میشه اماسهام عدالت که اول به ۲۳میلیون رسید و همه هم به علت نیاز شدید مالی فروختن چطور الان به۱۳ میلیون رسیده، فقط میخواست دولت سهام مردمو از چنگشون دربیاره، واقعان خجالت داره، فقط یک هم شده با مردم صادق باش آقای روحانی عزیز مردم از دروغ های شما وکلک زدن به مردم خسته شدیم، بخدا اگه راه برگشت بود من سهامی که ۱۲ساله منتظریم روزی فروش بره الان با چه چیزهای مسخره روبرو میشیم، بسه واقعان دیگه بسسسسسسه

  • ناشناس

    لعنت بر پدر مادر هرکسی که مال مردم میخوره

  • ملی با پنجشنبه هاش

    آیا امروز پنجشنبه اول آبان یک هزار و سیصد و‌نود و نه شمسی ، کارگزاری ملی ترین بانک ملی ایران، واریز طوفانی خواهد داشت؟!

  • مسعود

    لعنت به تبرک دزد قافله

  • سیاوش

    با ما در بورس باشید تبرک خخخخخخخ

  • ناشناس

    اینا پول به مردم نمیدن ارزش سهام ۵۳۲تومانی را میرسونن به همون چیزی که روبرگه سهام بوده فقط خواستند چندصباحی سر مردم را با این گرم کنن

  • سهام ناعدالت

    سلام، خسته شدیم ازبس ترسیدیم سهام افت کنه،ولی آنقدر افت کرد که اگه قیمت های بازار غذا ولبینات ومیوه افت میکرد، مشکلی نبود من نمیدانم چرا فقط سهام افت میکنه، حداقل پول و یجا بدین مردم بزنن به ی زخمی نه اینکه کالاهای گرون شده دولت و فقط باهاش بخرن،ودر آخر باید به دولت گفت دست مریضا خوب ازدست مردم سهام و کشیدید بیرون،

  • هادی

    سلام چرا قیمت سهام فارس در سهام عدالت نصف شد و ارزشش نصف قیمت شد کسی خبر داره